جاباما
۱۰۵۳۳۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: به بارسلونا برمی‌گردم اما ...

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر تأکید کرد که برای بازگشت به باشگاهی که در آن بازی و مربیگری کرده، برنامه‌ای ندارد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال منچسترسیتی امروز (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

پپ گواردیولا پس از این بازی در نشست خبری بار دیگر اعلام کرد که قصد بازگشت به بارسلونا برای هدایت تیم را ندارد. شائبه بازگشت احتمالی گواردیولا به تیمی که در ۴ فصل حضورش در آن ۱۴ جام برد (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) بعد از استعفای خوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا و با توجه به رو به پایان بودن قرارداد این مربی اسپانیایی با منچسترسیتی مطرح شده است اما گواردیولا همچون نشست خبری قبل از بازی، یک بار دیگر این موضوع را رد کرد.

گواردیولا گفت: دوره من به عنوان سرمربی در بارسلونا به پایان رسیده است. فکر می‌کنم که در طول زندگی‌تان شما بعضی چیزها را فقط یک بار باید تجربه کنید. افراد فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانند بارسلونا را هدایت کنند و الان به عنوان مثال رونالد کومان دارد این تیم را هدایت می‌کند. کار من اما در این تیم تمام است. من به شهرم بارسلونا و به باشگاهم بارسلونا برمی‌گردم اما فقط برای تماشای بازی‌های این تیم. کارم در این تیم تمام شده است.

سیتی بدون گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو با مشکلاتی برای گلزنی مواجه شده است و به همین دلیل هم با حداقل اختلاف از سد شفیلد گذشت. گواردیولا هم به این موضوع اعتراف کرد و گفت که خط حمله تیمش باید تقویت شود تا از فشار موجود را خط دفاعی کاسته شود.

او ادامه داد: این سومین بازی ما در ۷ روز اخیر است. مقابل تیمی خوب مانند شفیلد یک بازی همراه با ریتم و کنترل داشتیم. آنها در بعضی از نقاط بازی واقعاً قدرتمند هستند و قویتر از ما بودند. در نیمه اول ما خیلی خوب بودیم و کلی موقعیت هم ساختیم اما در گلزنی مشکل داشتیم. وقتی شما با تنها یک گل اختلاف وارد نیمه دوم می‌شوید احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد به خصوص مقابل تیمی مانند شفیلد که در استفاده از توپ‌ها برگشتی خیلی خوب است. در دقیقه ۹۰ حریف یک موقعیت بسیار خوب داشت که بازی را به تساوی بکشاند. بنابراین ما باید دفاع‌مان را تقویت کنیم اما متأسفانه وقتی به یک سوم دفاعی حریف می‌رسیم مانند قبل قدر فرصت‌های‌مان را نمی‌دانیم. ۹ گل در ۶ بازی برای من کافی نیست هرچند کاملاً درک می‌کنم که این اتفاق دلایل زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج