اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۶۵۳۱
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پرویز مظلومی و یک حرف عجیب

سرپرست تیم استقلال برای بازنشدن پنجره این تیم علت عجیب و سوال برانگیزی را برزبان آورد و اعلام کرد به خاطر فیفادی فعلا پنجره بسته مانده است!

جماران: سرپرست تیم استقلال برای بازنشدن پنجره این تیم علت عجیب و سوال برانگیزی را برزبان آورد و اعلام کرد به خاطر فیفادی فعلا پنجره بسته مانده است!

در حالی که چند روز پیش وینفرد شفر رسما اعلام کرد تمام مطالبات او از سوی باشگاه استقلال پرداخت شده اما پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هنوز باز نشده و همین نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

هفته هاست که مسئولان این تیم وعده امروز و فردا را برای رفع این محرومیت می دهند و در آخرین اظهار نظر هم اعلام شده بود که دوشنبه (امروز) پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد.

در عین حال چند ساعت پیش پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال درباره اینکه چرا هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بازنشده است، گفت: تمام تلاش باشگاه این بود که بازیکنان جدید را به دیدار اول برسانیم چون تمام کار ها انجام شده و پول پرداخت شده بود، ولی با شیطنت برخی در آخرین لحظه تاییدیه پرداخت پول شفر به باشگاه اعلام شد و ما به فیفادی برخورد کردیم و ماجرا به بعد از تعطیلات موکول شد.

با این صحبت ها در واقع هواداران استقلال نباید به این زودی منتظر رفع محرومیت تیم شان باشند. البته علت تاخیر در بازشدن پنجره استقلال از سوی پرویز مظلومی یک علت جالب عوان شده است و او می گوید "ما به فیفادی برخورد کردیم"

این اظهار نظر پرویز مظلومی بسیار تعجب برانگیز است و جای سوال دارد که او چگونه چنین صحبتی را انجام داده؛ چرا که فیفادی هیچ ارتباطی به تعطیلی فیفا ندارد! در روزهای فیفا به جای بازی های باشگاهی تیم های ملی بازی های رسمی یا دوستانه برگزار می کنند و بازیکنان باشگاهی باید در اختیار تیم ملی باشند. درواقع فیفادی تعطیلات نیست!

شاید اگر مظلومی از روز یکشنبه، به عنوان روز تعطیلی یاد می کرد قابل قبول تر از این اظهارنظر بود. این صحبت مظلومی وقتی عجیب تر می شود که بدانیم در ساعات پایانی شب بود که فیفا نامه رفع محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات را صادر کرد و اینگونه نیست که فیفا همزمان با تعطیلی لیگ ها، کرکره را پایین بکشد و برود تا بعد از تعطیلات!

اگر منظور پرویز مظلومی از تعطیلات، تعطیل شدن باشگاه استقلال است که دیگر این موضوع ارتباطی به شفر یا فدراسیون جهانی فوتبال ندارد. این یک نقص بزرگ باشگاه است که برای پیگیری چنین مسئله مهمی در روزهای تعطیلی لیگ برتر اقدام نمی کند و دست روی دست گذاشته است.

حدود یک هفته دیگر فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان می رسد و معلوم نیست اگر به گفته مظلومی، تعطیلات فیفا تا آن زمان به پایان نرسد چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان جدید استقلال است؛ بازیکنانی که به دلیل محرومیت تیم نتوانستند در بازی نخست برابر مس رفسنجان به میدان بروند و تعلل استقلال می تواند منجر به این شود که بازیکنان تازه واردش تا نیم فصل اجازه بازی پیدا نکنند!

با این حال با توجه به اینکه شفر دریافت مطالباتش را تایید کرد به نظر نمی رسد برای استقلال مشکلی پیش بیاد البته اگر ناگفته هایی نمانده باشد! به هرترتیب شاید امروز و شاید فردا محرومیت استقلال رفع شود اما عجیب بودن اظهارنظر پرویز مظلومی به عنوان سرپرست یک تیم قابل تامل است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آندره

      شاید منظورش هالیدی بوده

      پاسخ ها

      • درسته

        شاید منظکرش کیسه دی بوده
        کیسه کشن دیگه
        کی یه حرف درست تا حالا زدن که این دومیش بوده

      • مانی استقلالی

        شاید کار بابا مسعود باشه اینم نمیدونم

    • بدون نام

      سرور پرسپولیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره ۴ فصل ک زیرشین .خخ

    • علی پرسپولیسی

      این بابااصلانمی دونه فیفادی یعنی چی؟فکرمیکنه یعنی روزهای تعطیلی واقعاکه

      پاسخ ها

      • استقلال سرور لنگ

        تو دخالت نکن لنگی پاره پاره

      • فقط خدا

        خدایا این جماعت کیسه رو تو این روزهای سخت کرونایی از ما نگیر تا باعث شادی و نشاط ما دراین شرایط سخت باشن

      • حمید پرسپولیسی

        کیسه آخه چی داره که دوستان پرسپولیسی درباره اون حرف بزنن

    • بدون نام

      اینا فقط بلدن توهم توطئه رو به وجود بیارن تا بی سوادی خودشونو نسبت به مسائل فوتبالی پنهونش کنن

    • بدون نام

      بخدا اینها همشون دروغ میگن تا این وزیر ورزشه استقلال را نمیزان بالا بیاد بخصوص اینکه لنگ بازی اول را مساوی کرده واستقلال برده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج