اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۶۶۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

اعتصاب در کمین تیم یحیی

پرسپولیسی‌ها که خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و به سرعت خرید‌های خود را از میان نفرات لیگ برتری انجام دادند، با توجه به نزدیک بودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جدید را متقاعد کردند که با کمترین دریافتی و حتی بدون دریافتی پای برگه قرارداد با پرسپولیس را امضا کنند

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها که خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و به سرعت خریدهای خود را از میان نفرات لیگ برتری انجام دادند، با توجه به نزدیک بودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جدید را متقاعد کردند که با کمترین دریافتی و حتی بدون دریافتی پای برگه قرارداد با پرسپولیس را امضا کنند و این نفرات که شوق حضور در رقابت‌های آسیایی را در سر می‌پروراندند و به حرف مدیران سرخ اطمینان داشتند این کار را انجام دادند تا خیلی زود و حتی پیش از سفر تیم به دوحه مبالغ پیش پرداخت قراردادشان را دریافت کنند. اما با تمام شدن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و حتی شروع بازی‌های لیگ برتر، هنوز مدیران سرخ به وعده‌ای که به بازیکنان جدید داده بودند عمل نکرده‌اند و این موضوع نارضایتی شدید آنها را در پی داشته و باعث شده که در روزهای گذشته این مساله را به گوش گل‌محمدی و پیروانی برسانند تا بلکه از این طریق بتوانند پول‌هایشان را دریافت کنند.

بالاترین دریافتی برای آقایی

در میان بازیکنان جدید پرسپولیس تنها ۳ بازیکن توانسته‌اند از سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس پول دریافت کنند. سعید آقایی، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر این ۳ بازیکن هستند که از بین ۸ بازیکن جدید سرخپوش شده توانسته‌اند بخشی از قراردادشان را دریافت کنند. شنیده می‌شود آقایی با دریافت ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش در صدر بازیکنانی قرار دارد که در میان جدید‌های پرسپولیس بالاترین دریافتی را داشته است. با توجه به پیشنهاد این بازیکن از استقلال، اگر مدیران سرخ این پول را مهیا نمی‌کردند شاید سرنوشت این بازیکن تغییر می‌کرد. آل کثیر و سرلک نیز ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند. البته سرلک این ۱۰ درصد را برای گرفتن رضایتنامه‌اش از شهرخودرو دریافت کرد و در حقیقت پولی به جیب خودش نرفته است.

قدیمی‌های سرخ با 45 درصد طلب!

تنها مشکل مالی پرسپولیسی‌ها مربوط به بازیکنان جدید نیست و اوضاع آنها در قبال تعهداتشان به بازیکنان فصل گذشته‌شان وخیم‌تر هم هست. بازیکنان فصل قبل هنوز ۱۰ درصد پایانی قراردادشان را دریافت نکرده‌اند و برای پاداش‌های قهرمانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان نیز ۳۵ درصد دیگر طلبکار هستند که با این حساب حدود نیمی از طلب‌هایشان را از باشگاه دریافت نکرده‌اند. این تازه طلب سرخ‌ها از بابت فصل قبل است و آنها برای فصل جدید نیز باید پیش پرداخت‌های قراردادشان را می‌گرفتند که این موضوع نیز عملی نشده تا شرایط حاد پرسپولیس از لحاظ مالی حادتر شود و بوی تحریم تمرینات و در منگنه گذاشتن مدیران جدید به مشام برسد.

کارگزار فعلا پولی نمی‌دهد

وقتی این موضوع بدتر می‌شود که متوجه شویم کارگزار پرسپولیس هم قرار نیست فعلا مبلغ جدیدی به این باشگاه تزریق کند و سرخ‌ها عملا منبع درآمدی برای پر کردن این همه چاله و چوله پیش‌رو نخواهند داشت. با توجه به اینکه رسول‌پناه پیش از ترک باشگاه یک قسط قرارداد را از کارگزار پیش‌خور کرده است و با آن باقیمانده طلب برانکو را پرداخت کرده، قرار نیست که در سر رسید واریز قسط بعدی کارگزار، پولی به حساب باشگاه ریخته شود و باید دید با این شرایط جعفر سمیعی و سایر مدیرانش چه تصمیمی برای خروج از این بحران مدنظر دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مسعود که نمرده.!!!!

    • بی نام

      بر بدخواه لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج