۱۰۵۶۶۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۵۶دقیقه در چهار بازی؛ علیپور به‌دنبال فرصت ویژه

با اعلام دومین لیست از سوی دراگان اسکوچیچ بار دیگر نامی از علی علیپور دیده نمی‌شود و این در حالی است که با عدم دعوت از مهدی طارمی، انتظار می‌رفت مهاجمی که بعد از جدایی او از پرسپولیس شکوفا شده بود، شانس حضور در تیم ملی را برای این اردو از آن خود کند.

روزنامه ایران ورزشی: با اعلام دومین لیست از سوی دراگان اسکوچیچ بار دیگر نامی از علی علیپور دیده نمی‌شود و این در حالی است که با عدم دعوت از مهدی طارمی، انتظار می‌رفت مهاجمی که بعد از جدایی او از پرسپولیس شکوفا شده بود، شانس حضور در تیم ملی را برای این اردو از آن خود کند. علیپور که بعد از جدایی مهدی طارمی به‌خوبی توانست جای این مهاجم گلزن را در ترکیب پرسپولیس پر کند و طی این سال‌ها جزو برترین گلزنان سرخپوش لقب گرفته بود، در پایان لیگ نوزدهم به‌دلیل پایان قراردادش راهی فوتبال اروپا شده و پیراهن تیم ماریتیمو را بر تن کرده است.

مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس در تیم جدیدش نیز با این شماره به میدان رفته و انتظار دارد بتواند خیلی زود مسیر پیشرفتی که در جمع سرخپوشان دنبال کرده بود، در تیم پرتغالی نیز پشت سر بگذارد. با این حال طی دیدارهای اخیر شانس کمتری از سوی خوزه کارلوس فرناندز ویدیگال، سرمربی ۵۱ساله پرتغالی ماریتیمو از آن خود دیده و حضور ۵۶ دقیقه‌ای طی چهار بازی در ترکیب ماریتیمو نتوانسته او را به اولین گل اروپایی‌اش برساند.

علیپور که توانسته رویاهای خود را از قراخیل به سمت شهر فونچال در پرتغال برده و اولین تجربه حرفه‌ای خود را در قلب اروپا دنبال کند، اکنون بر خلاف دوران حضور در پرسپولیس از لیست تیم ملی نیز دور مانده است. این در حالی است که پیش از دراگان اسکوچیچ، او در اردوهای مربوط به مارک ویلموتس شانس دعوت و حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده بود. به نظر می‌رسد دوری او از ترکیب اصلی ماریتیمو و عدم گلزنی برای این تیم، یکی از دلایلی است که شانس علیپور برای بازگشت به تیم ملی را کاهش داده است. مهاجم شماره ۷۰ ماریتیمو اما بعد از نزدیک به دو ماه حضور در جزیره مادیرا، اکنون با دستیابی به هماهنگی لازم با شرایط امیدوار است فرصت‌های بهتری برای خودنمایی در ترکیب به دست بیاورد.

لیتو ویدیگال، سرمربی ماریتیمو تیمش را معمولاً با سه مهاجم برابر رقبا به میدان می‌فرستد و شاید این یک موهبت بزرگ برای این بازیکن ایرانی باشد تا در ادامه فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد. جوئل، مهاجم کامرونی این باشگاه است و دو مهاجم دیگر این تیم نیز رودریگو پینهو از برزیل و جرج کوررا آرژانتینی هستند. حضور این مهاجمان صاحب‌نام کار مهاجم ایرانی را برای دستیابی به فرصت بیشتر در ترکیب ماریتیمو سخت‌تر خواهد کرد، اما علیپور پیش از این نیز در پرسپولیس نشان داده به‌خوبی قادر خواهد بود از فرصت‌های کوتاه به‌دست‌آمده برای دستیابی به حضور در ترکیب سود ببرد. باید دید علیپور قادر خواهد بود با درخشش در پرتغال، در کنار امیر عابدزاده به‌عنوان هم‌تیمی‌اش در ماریتیمو دومین گزینه برای حضور در تیم ملی لقب بگیرد و درخشش خود را آغاز کند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج