۱۰۵۷۴۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فکری به گلر استقلال: خبری از رضایتنامه نیست!

حسین پورحمیدی فصل گذشته سنگربان دوم استقلال بود ولی این فصل با جذب شدن مظاهری، بر روی کاغذ دروازه‌بان سوم آبی‌پوشان به حساب می‌آید و همین موضوع او را به فکر جدایی انداخته است.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد این روزها تمایل جدایی بازیکنانی که روی کاغذ (حداقل در اوایل فصل) مجال چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال برایشان وجود ندارد، افزایش پیدا کرده و پس از ماجرای شاهین طاهرخانی، چند بازیکن دیگر هم ساز جدایی کوک کرده‌اند تا به‌زعم خودشان راهی تیم‌های شوند که فرصت بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

دقیقاً همین مسئله باعث شد تا حسین پورحمیدی سنگربان جوان استقلال قبل از آغاز تمرین روز امروز سراغ محمود فکری برود و خواهان دریافت رضایتنامه خود شود. این بازیکن قصد جدایی داشت اما سرمربی آبی‌پوشان قاطعانه با رویه‌ فوق برخورد کرد و گفت چنین اتفاقی در دستور کارش قرار ندارد.

نه رضایتنامه، نه جدایی موقت

پورحمیدی فصل گذشته سنگربان دوم استقلال بود ولی این فصل با جذب شدن محمد رشید مظاهری، بر روی کاغذ دروازه‌بان سوم آبی‌پوشان به حساب می‌آید روی همین اصل قبل از آغاز تمرین سراغ محمود فکری آمد و با تشریح وضعیت، خواهان مساعدت سرمربی تیم برای پیوستن به مجموعه دیگری شد تا فرصت بیشتری برای عرض اندام در آنجا پیدا کند ولی محمود فکری قاطعانه این مسئله را رد کرده و خطاب به سنگربان استقلال گفت: اینکه فصل گذشته چه وضعیتی داشتی اصلاً ارتباطی به این فصل ندارد. در مورد جدایی هم بگذار خیالت را کاملا راحت کنم. نه خبری از صدور رضایتنامه برایت خواهد بود و نه اینکه تو را به صورت قرضی در اختیار یک تیم دیگر می‌گذاریم مگر اینکه خودت بخواهی کاملاً یک طرفه با باشگاه قطع همکاری کنی. از نظر من شما یکی از بازیکنان استقلال هستی و مجموعه هم تصمیمی برای خارج کردن نامت از جمع نفرات ندارد بنابراین بهتر است به جای چنین افکاری، کاملاً بر روی تمرینات خودت متمرکز شوی.

تلاش کن تا فیکس شوی

محمود فکری همچنین به حسین پور حمیدی تأکید کرد در فوتبال باید هر روز تلاش کرد و حق خود را داخل زمین گرفت بنابراین اصلاً نباید این طرز تفکر ملکه ذهنش شود که دروازه‌بان سوم استقلال است بلکه باید آنقدر تلاش کند تا پیراهن شماره یک تیم را به خودش اختصاص دهد. این مسئله در مورد همه بازیکنان صادق است و در استقلال من (فکری) هرکس که بیشتر تلاش کند و آماده‌تر باشد، به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین خواهد شد. جایگاه هیچکس تضمین شده نیست و فقط تلاش آنها می‌تواند زمینه‌ساز حضورشان در جمع نفرات اصلی شود.

به این ترتیب پرونده جدایی احتمالی حسین پورحمیدی فعلاً بسته شده مگر اینکه خود این دروازه‌بان تصمیم دیگری بگیرد و بخواهد به صورت یک‌جانبه قراردادش را فسخ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج