adexo3
۱۰۵۸۱۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کرونا تمام اعزام‌های ورزشی را لغو کرد

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: امسال تمام اعزام‌های برون مرزی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده است که مهمترین آن بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو بود.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: امسال تمام اعزام‌های برون مرزی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده است که مهمترین آن بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو بود.

«علیرضا خسروی» این اظهارات را روز شنبه بیان کرد و افزود: امسال به دلیل برگزاری این ۲ رویداد مهم و همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک که یکی از شلوغ‌ترین سال‌های ورزشی بشمار می‌رفت، زیر سایه سنگین کرونا لغو شد و به ورزش هم لطمه سنگینی وارد کرده است.

وی افزود: بسیاری از میزبانی‌های ما در رشته‌های مختلف به دلیل کرونا لغو شد و حتی در سال کسب سهمیه المپیک اردوهای برون مرزی هم برگزار نشده است.

مدیرکل امورمشترک فدراسیون‌ها درباره وضعیت مجامع انتخاباتی هم توضیح داد: حدود هشت مجمع انتخاباتی به دلیل کرونا برگزار نشده است که به محض بهبود شرایط کرونا و صدور برگزاری آن توسط ستادمقابله با کرونا برگزار خواهیم کرد.

خسروی ادامه داد: در برگزاری مجامع انتخاباتی و حتی اردوها بر اساس مصوبه ستاد کرونا عمل می کنیم که خارج از آن نمی‌توان رفتار کرد.

وی اظهار داشت: از بین ۵۱ فدراسیون، مجامع عمومی سالیانه ۴۸ فدراسیون در سال ۹۸ برگزار شده و تنها مجامع عادی فدراسیون‌های بولینگ وبیلیارد، ‌دانش‌آموزی و چوگان باقی مانده است. همچنین ۹۵درصد این مجمع به صورت مجازی برگزار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج