۱۰۵۸۶۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سیدصالحی:

اسکوچیچ به دنبال حریف‌های سرسخت است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی نسبت به زمان ویلموتس شاداب‌تر بازی می‌کند و اسکوچیچ بیشتر به دنبال حریف‌های سرسخت است.

خبرگزاری میزان: سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگویی در خصوص برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین در دیداری تدارکاتی، اظهار داشت: بوسنی یکی از تیم‌های خوب اروپاست که بازیکنان سرشناس زیادی دارد و در لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد و با تیم‌های قدرتمندی چون هلند و ایتالیا همگروه است و قطعا حریف خوبی برای ما بود و تیم ملی محک خوبی در این بازی خورد.

وی ادامه داد: تیم ملی با اینکه یکسری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت بازی خوب و هماهنگی را ارائه داد و به نظر می‌رسد اسکوچیچ شناخت کافی از بازیکنان دارد و با دعوت بازیکنان جدید به دنبال تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه است.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت شدند انگیزه زیادی دارند تا خود را به سرمربی تیم ملی ثابت کنند و سرمربی هم در حال محک زدن این بازیکنان است. این بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند به هماهنگی تیم ملی با بازیکنان جدید کمک کند.

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی نسبت به زمان ویلموتس شاداب‌تر بازی می‌کند و اسکوچیچ بیشتر به دنبال حریف‌هایی است که بسیار سرسخت هستند تا بتواند پازل تاکتیکی خود را در زمین اجرا کند. از نظر من، هم ازبکستان و هم بوسنی این ویژگی را داشتند تا اسکوچیچ بتواند شناخت خوبی از ترکیب خود و بازیکنان جدید پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین کارهمینه که قدرت ضعف تیم میشه تشخیص دادوضعف رودرست کردوقوت هم خودبخودقویترمیشودکاری که سال98ایویچ میخاست انجامش بده ولی نفوذجلال طالبی زیراب ایویچ زدن واخراجش کردن وگرنه تحربه وعلم فوتبال روزایویچ کجاوجلال طالبی کجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج