جاباما
۱۰۵۸۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آقایی: با استقلال قرارداد دارم و می‌مانم

بازیکن آبی‌پوشان تهرانی گفت: با باشگاه استقلال قرارداد دارم و باید در این تیم بمانم اما امیدوارم مشکل مرا حل کنند تا با آرامش و خیال راحت در تمرینات شرکت کنم.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن آبی‌پوشان تهرانی گفت: با باشگاه استقلال قرارداد دارم و باید در این تیم بمانم اما امیدوارم مشکل مرا حل کنند تا با آرامش و خیال راحت در تمرینات شرکت کنم.

«سجاد آقایی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: من به دنبال فسخ قرارداد با باشگاه استقلال نیستم.

وی افزود: من چند سال پیش به عنوان یک بازیکن جوان و با مبلغی کم، قراردادی را با باشگاه استقلال امضا کردم اما حالا بدنبال این هستم تا همچون بازیکنان جوانی که پس از پیشرفت مبلغ قراردادشان افزایش پیدا می‌کند، مبلغ قرارداد من هم افزایش پیدا کند.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: من با احمد مددی سرپرست باشگاه حرف زده بودم و او اعلام کرد برای افزایش مبلغ قراردادت، باید از محمود فکری به عنوان سرمربی نامه بیاوری. پس از حضور در تمرین استقلال از پرویز مظلومی نامه گرفتم و به باشگاه بردم اما قبول نکردند و گفتند فقط باید سرمربی استقلال نامه بدهد. دوباره به تمرین استقلال رفتم و این بار از محمود فکری نامه گرفتم.

آقایی تصریح کرد: امروز به باشگاه رفتم و در حالی که مددی در باشگاه حضور داشت، از دیدار با من خودداری کرد و یکی از کارمندان حقوقی استقلال را نزد من فرستاد تا حرف بزند.

وی تاکید کرد: وقتی برای انجام کاری از باشگاه بیرون رفتم و دوباره برگشتم، مرا به داخل راه ندادند و این رفتار برای من ناراحت کننده بود.

بازیکن استقلال در پایان گفت: با باشگاه استقلال قرارداد دارم و باید در این تیم بمانم اما امیدوارم مشکل مرا حل کنند تا با آرامش و خیال راحت در تمرینات شرکت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      چرا با این بچه این کارو میکنید خو اگه نمیخواینش بذارین بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج