۱۰۵۹۰۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پورموسوی: انتقام؟ فقط می‌خواهم پیروز باشیم

صنعت‌نفت آبادان و پیکان، امروز آخرین بازی هفته اول لیگ بیستم را انجام خواهند داد.

روزنامه ایران ورزشی: صنعت‌نفت آبادان و پیکان، امروز آخرین بازی هفته اول لیگ بیستم را انجام خواهند داد. قبلاً در مورد این بازی گفته می‌شد تقابل ۲ یار و همکار سابق که منظور سیروس پورموسوی و عبدالله ویسی بودند اما حالا شرایط فرق کرده و از بازی صنعت‌نفت آبادان و پیکان به عنوان بازی انتقام یاد می‌شود، چراکه در آخرین بازی فصل گذشته که پورموسوی سرمربی پارس جنوبی جم بود، اگر تیمش به نفت مسجدسلیمان که هدایت آن را تارتار به عهده داشت، نمی‌باخت همچنان می‌توانستند در لیگ برتر حضور داشته باشند. حالا پورموسوی و تارتار با تیم‌های متفاوت قرار است مقابل هم قرار بگیرند. سیروس پورموسوی سرمربی صنعت‌نفت آبادان درباره این بازی و شرایط تیمش توضیح می‌دهد.

ظاهراً با توجه به اینکه قرارداد اکثر بازیکنان‌تان ثبت نشده بود، تعویق بازی با پیکان به نفع صنعت‌نفت شده.

عقب افتادن بازی به نفع هر دو تیم بود چون مربی پیکان هم تازه آمده بود و زمان می‌خواست که نسبت به تیمش شناخت پیدا کند. همین تعویق بازی هم باعث شد ۲ بازی دوستانه انجام دهند که این مسأله به شناخت از تیم و پیش بردن کارهای تاکتیکی مدنظر سرمربی هم کمک می‌کند. پس فقط صنعت‌نفت ذی‌نفع نبوده و هر دو تیم سود بردند. ما در این مدت ۲ مصدوم داشتیم که رسیدند. در کل با توجه به اینکه هر دو تیم نیاز به زمان بیشتری برای شناخت و جا انداختن تاکتیک مد نظر داشتند، از این تعویق سود بردند.

الان می‌توانید از همه بازیکنان‌تان استفاده کنید؟

بله، الان بچه‌ها هتل هستند و برای بازی با پیکان آماده هستیم. ما فقط مهدی خنفی و علی عبدالله‌زاده را به خاطر مصدومیت نداریم.

بازی با پیکان را چطور ارزیابی می‌کنی؟ می‌توانید ببرید؟

بازی اول لیگ همیشه شرایط خاص خودش را دارد. در این بازی ما به اسم، میزبان هستیم اما از حضور هواداران پرشورمان نمی‌توانیم بهره ببریم. این مسأله باعث می‌شود شرایط برای ۲ تیم متعادل و مساوی باشد. وقتی هواداران‌مان را نداریم انگار در شهری دیگر بازی می‌کنیم. به هر حال این اتفاق، فرصت خوبی برای پیکان است. اگر هواداران آبادانی بودند واقعاً شرایط فرق می‌کرد با این حال، با حداکثر انرژی به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم پیروز باشیم.

از آقای ویسی که دوست صمیمی‌تان است و شناخت خوبی از پیکان دارد، برای این بازی مشورت نگرفتید؟

نه، چون مطمئنم تارتار تفکرات خودش را پیاده می‌کند. طبیعتاً ما مربیان نسبت به شناختی که از یکدیگر داریم تیم‌هایمان را آماده بازی می‌کنیم. من هم نسبت به تفکرات تارتار شناخت خوبی دارم. او فصل گذشته سرمربی نفت مسجدسلیمان بود و نتایج خوبی هم گرفت که شناخت خوبی روی فرم بازی‌اش داریم.

گفته می‌شود بازی صنعت‌نفت آبادان و پیکان، به گونه‌ای بازی انتقام است چون در آخرین بازی فصل گذشته که شما سرمربی پارس جنوبی جم بودید، اگر به نفت مسجدسلیمان نمی‌باختید، الان پارس می‌توانست در لیگ برتر بماند اما این اتفاق نیفتاد و حالا بحث انتقام شما از تارتار مطرح شده.

از نظر من فوتبال همین است و هر بار می‌توانی یک اتفاق تازه را تجربه کنی. زمانی که من با استقلال خوزستان بودم، صبا در آخرین بازی‌اش چنین شرایطی داشت و سقوط کرد. اینها اتفاقات فوتبالی است و ربطی به فصل بعد هم ندارد. به هر حال ممکن است یک فصل موفق باشیم و یک فصل ناموفق. من به این شکل به فوتبال نگاه نمی‌کنم و اصلاً بحث انتقام را دوست ندارم. ۳۰ هفته در پیش داریم که اگر بخواهم به هر بازی اینطور نگاه کنم، فقط به خودم انرژی منفی می‌دهم. وقتی هم انرژی منفی بدهم بازنده می‌شوم. پس باز هم می‌گویم اینها اتفاقات فوتبالی است و فقط فوتبالی به آن نگاه می‌کنم.

صنعت‌نفت - پیکان؛ گرفتن انتقام سقوط

بازی معوقه صنعت‌نفت- پیکان شاید برای یک نفر از همه مهم‌تر باشد و برای او جنبه انتقامی داشته باشد. او کسی نیست جز سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان. این مربی در هفته‌های پایانی فصل گذشته با رها کردن تیم جوانان ایران مربیگری تیم پارس جنوبی را برعهده گرفت و در حالی که امیدوار بود این تیم را در جدول بازی‌ها حفظ خواهد کرد با شکست در برابر نفت مسجدسلیمان به دسته پایین‌تر سقوط کرد! این بازی با حواشی زیادی همراه بود.

سیروس پورموسوی بعد از این بازی در صحبت‌هایی اذعان کرد که برخی از شاگردانش مثل همیشه بازی نکردند و گویی موافق حذف پارس جنوبی بودند. حالا در سریع‌ترین زمان ممکن یک بار دیگر پورموسوی و تارتار با هم رو‌به‌رو خواهند شد. با تیم‌های متفاوت. بدون شک پورموسوی در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز است تا هم شروع خوبی داشته باشد و هم انتقام شکست در هفته پایانی را از مهدی تارتار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج