۱۰۵۹۳۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

باجو: دوست داشتم برای گواردیولا بازی کنم

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید اگر هنوز می‌‌توانست بازی کند قطعاً ترجیح می‌داد که در تیم تحت هدایت پپ گواردیولا حضور داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو باجو ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت‌و‌گو با مجله ونیتی‌فر ایتالیا پپ گواردیولا را بهترین مربی حال حاضر فوتبال جهان دانست و گفت که دوست داشت می‌‌توانست زیر نظر او بازی کند.

باجو گفت: فوتبال همیشه برای بازیکنان بوده است و خواهد بود. پس بهترین مربیان آنهایی هستند که می‌دانند چگونه باید با صداقت با بازیکنان‌شان رفتار کنند، چگونه با آنها صحبت کنند، چگونه به آنها احترام بگذارند و چگونه مسائل تاکتیکی را به آنها توضیح دهند. من دوست داشتم که می‌توانستم زیر نظر مربی مانند گواردیولا کار کنم. به نظر من او بهترین مربی حال حاضر دنیاست.

باجو سال ۲۰۰۳ در تیم فوتبال برشا برای شش ماه با گواردیولا هم‌تیمی بود و تابستان سال بعد از آن بازنشسته شد. او با وجود کسب افتخاراتی مانند قهرمانی سری A، جام حذفی ایتالیا، جام یوفا، توپ طلا و جایزه بازیکن سال فیفا، هرگز موفق به فتح جام جهانی نشد. او اما می‌گوید که دستاوردی دارد که از موفقیت فوتبالی برای او مهمتر است.

وی ادامه داد: اینکه هنوز در قلب مردم هستم، بزرگترین دستاوردی است که یک ورزشکار می‌تواند کسب کند. مهم این است که ترویج دهنده ارزش‌های مثبت باشید و برای مردم لحظات لذتبخش بسازید، چون این چیزها از نتیجه‌ای که در زمین بازی رقم می‌خورد مهمتر است و گاهی اوقات نتایج ممکن است با بدشانسی رقم بخورند. البته این بدان‌ معنا نیست که جام‌ها اهمیت ندارند. خب در نهایت همه ما بازیکنان برای کسب پیروزی بازی می‌کنیم، اما کسب پیروزی هم همه چیز نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج