جاباما
۱۰۶۴۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: این سبک تقلید از کی‌روش اشتباه است

سرمربی سابق تیم ملی جوانان و امید و دستیار سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت می‌گوید خیلی از تیم‌های لیگ برتری از سبک بازی کارلوس کی‌روش تقلید کرده‌اند، اما در این تقلید مرتکب یک اشتباه بزرگ می‌شوند.

خبرورزشی: سرمربی سابق تیم ملی جوانان و امید و دستیار سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت می‌گوید خیلی از تیم‌های لیگ برتری از سبک بازی کارلوس کی‌روش تقلید کرده‌اند اما در این تقلید مرتکب یک اشتباه بزرگ می‌شوند.

امیرحسین پیروانی در این باره می‌گوید: یکی از دلایلی که کارلوس کی‌روش در تیم ملی به دنبال سبک دفاع و ضدحمله بود به خاطر حریفان قدری بود که قرار بود تیم ملی در جام جهانی‌ با آنها بازی کند و دیدید که در بازی‌های انجام شده با وجود هر نتیجه تیم ملی تحسین شد. هم به دلیل دفاع خوبی که داشت و هم به دلیل موقعیت‌هایی که در ضدحمله ایجاد کرد.

کارلوس کی‌روش به دلیل ۸ سال حضور در ایران تأثیراتی روی سبک بازی تیم‌های لیگ برتری گذاشت و هر مربی دیگری هم به جای او بود، با هر سبکی احتمال این تأثیرگذاری وجود داشت اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد. تیم ملی با کی‌روش به دنبال انتقال بود اما برخی از تیم‌های لیگ برتری که من می‌بینم برای رسیدن به گل در بازی دفاعی به دنبال اتفاق هستند! دیدید که تیم ملی در بازی‌های انجام داده در بازی با آرژانتین، اسپانیا و پرتغال صاحب موقعیت شد و حتی گل هم زد.

در بازی با پرتغال اگر ضربه مهدی طارمی در ثانیه‌های پایانی بازی تبدیل به گل می‌شد ما به دور بعد صعود می‌کردیم. اینها به کنار؛ این سبک از بازی برابر تیم‌هایی باید به نمایش گذاشته شود که خیلی قوی‌تر از ما باشند اما ما شاهد هستیم در لیگ برتر تیم‌های هم‌تراز هم با هم این‌گونه بازی می‌کنند که این از زیبایی‌های فوتبال می‌کاهد.

او در پایان درخصوص اشاره سیروس پورموسوی به بازیکن صنعت نفت و اینکه در حمله به دلیل مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون بزند؛ گفت: فیرپلی در فوتبال زیباست و نتیجه ارزش آن را ندارد که تیم دست به هر کاری بزند. آقاسید و من روی بازی جوانمردانه تأکید داریم و معتقدیم برنده شدن باید با تلاش در زمین به دست بیاید و با انجام کارهای تاکتیکی و راه‌های غیر از این برای رسیدن به برد، برای بنده که به شخصه لذت‌بخش نیست و اصلاً دوست نداریم آن را به بازیکنان صنعت نفت یاد بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج