adexo3
۱۰۶۴۹۳۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیل‌زاده به سرنوشت سیدجلال دچار می‌شود؟!

از دیرباز باشگاه‌های عربی خاصه قطری دنبال بازیکنان ایرانی تکنیکی بوده‌اند و مدافعان ولو موفق و سرشناس کشورمان خیلی در این کشور دوام نیاورده‌اند.

خبرورزشی: از دیرباز باشگاه‌های عربی خاصه قطری دنبال بازیکنان ایرانی تکنیکی بوده‌اند و مدافعان ولو موفق و سرشناس کشورمان خیلی در این کشور دوام نیاورده‌اند.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع فصل گذشته پرسپولیس در این فصل برای الریان قطر بازی می‌کند و در این مدت کوتاه حضورش در ترکیب تیم قطری عملکرد خوبی داشته است. اما علی النعیمی، نایب‌رئیس سابق باشگاه الریان چنین اعتقادی ندارد و معتقد است لژیونرهای الریان به‌جز یاسین براهیمی الجزایری کاری برای تیم انجام ندادند و عملکردشان رضایت‌بخش نبوده است.

این مسئول قطری در مصاحبه تفصیلی با نشریه «الشرق» در بخشی از صحبت‌هایش درباره عملکرد ۵ لژیونر الریان که یکی از آنها شجاع خلیل‌زاده است این‌طور صحبت کرد: «مشکل الریان آگیره سرمربی تیم نیست بلکه لژیونرهای تیم است. به نظرم در میان بازیکنان خارجی الریان تنها یاسین براهیمی الجزایری برای تیم مفید بود و بقیه کاری برای تیم انجام ندادند!»

این صحبت‌ها نشان‌دهنده عمق نگاه و ناآگاهی مدیران باشگاه‌های عربی با مقوله فوتبال است. این افراد متمول و پولدار فوتبال را در بازیکنان سرشناس و تکنیکی خلاصه می‌کنند که بتوانند دریبل بزنند یا پاس‌های جادویی همچون «ژاوی» بدهند.

شاید شجاع خلیل‌زاده هم این موضوع را می‌دانست که مدیران باشگاه‌های عربی کم‌طاقت هستند و بیشتر فوتبالیست‌های تکنیکی را دوست دارند اما نمی‌شد از پیشنهاد دلاری الریان گذشت. مشابه چنین شرایطی را زمانی سیدجلال حسینی در الاهلی قطر تجربه کرد. سیدجلال حسینی بعد از چند هفته حضور در این تیم عربی متوجه خیلی چیزها شد. او در طول آن فصل به‌تدریج جایگاه خود را در ترکیب الاهلی از دست داد و همچنین از تفکرات زلاتکو کرانچار، سرمربی وقت این تیم خارج شد.

حسینی در قطر برخلاف روزهایی که در پرسپولیس داشت، خوب پول می‌گرفت اما به هر حال راضی نبود. او چندی بعد به هواداران، نوید بازگشت به پرسپولیس را داد! حسینی در شبکه‌های اجتماعی از بازگشت به پرسپولیس خبر داد و گفته بود خوشحال می‌شود زیر نظر برانکو ایوانکوویچ کار کند اما مرد کروات در سال اول نپذیرفت. سیدجلال حسینی به نفت تهران رفت و آن‌قدر خوب کار کرد تا برانکو را وادار به پس گرفتن حرف خود کند و ۴ سال پیاپی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

حالا با این مصاحبه نایب‌رئیس باشگاه الریان قطر فکر می‌کنید همان سرنوشت در انتظار شجاع خلیل‌زاده باشد و او هم به ایران بازگردد؟ باید منتظر ماند و دید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لگو بوس کن

    • علی زمان

      غلط میکنه برگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برمیگرده و باز هم میشه اسوه تعصبتون و قربونش هم میرید.خخخخخ

      • رستا

        به شما ربطی ندارد که قربون صدقه کدوم بازیکن و چرا و اینا میریم شما برید فدای محمود فکریتون بشید

    • aaf

      بره یه تیم دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج