adexo3
۱۰۶۵۹۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمیداوی: ذوب‌آهن باید با ما بازی کند

ذوب‌آهن و شهر خودرو طبق برنامه باید فردا به مصاف هم بروند، اما ابتلای چند عضو ذوب‌آهن به کرونا و درخواست مسئولان این باشگاه برای لغو بازی، همه چیز را در ابهام قرار داده بود.

ورزش سه: ذوب آهن و شهر خودرو طبق برنامه باید فردا به مصاف هم بروند اما ابتلای چند عضو ذوب آهن به کرونا و درخواست مسئولان این باشگاه برای لغو بازی، همه چیز را در ابهام قرار داده بود.

با این حال باشگاه شهر خودرو اعلام کرد این تیم برای بازی با ذوب آهن عازم اصفهان شده است و لغو بازی «جفا» در حق شهر خودرو است.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در این ارتباط به سایت باشگاه، گفت: با تایید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از دیدار برابر ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست گرفته شود.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نامه‌ای در خصوص آمادگی و برگزاری دیدار به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و صحبت‌های لازم نیز با آقای سهیل مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه راهی اصفهان شدند.

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای دیدار با ذوب‌آهن را انجام دادیم. حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری مسابقه متضرر می‌شویم‌.

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند با توجه به زمان باقیمانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه کنند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب‌آهن به حد نرمال می‌رسند و شرایط برگزاری وجود دارد. بنابراین از مسئولان ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم شرایط برگزاری دیدار را فراهم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج