۱۰۶۶۵۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روایت تلخ پوگبا از سختی های ابتلا به کرونا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد می گوید که در اولین روزهای بعد از شکست دادن کرونا نمی‌توانسته به خوبی در زمین نفس بکشد.

ورزش سه: پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد می گوید که در اولین روزهای بعد از شکست دادن کرونا نمی‌توانسته به خوبی در زمین نفس بکشد.

پل پوگبا در تاریخ ۲۷ آگوست به کرونا مبتلا شد تا اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کند. او به منچستر بازگشت و دوران قرنطینه ۱۰ روزه خود را پشت سر گذاشت اما در عین حال در اولین بازی لیگ برتری یونایتد در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گرفت؛ مسابقه ای که با شکست ۳-۱ شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس، آن هم در اولدترافورد همراه بود.

اگرچه پوگبا در چند بازی اخیر منچستر یونایتد کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما به نظر می‌رسد که هافبک فرانسوی رفته‌رفته به روزهای خوب خود بازگشته چرا که دیشب موفق شد گل تساوی بخش یونایتد برابر وستهام را به ثمر برساند و بازگشت این تیم به مسابقه را رقم بزند.

پوگبا اکنون از سختی های دوران بعد از کرونا صحبت کرده که در نوع خود جالب توجه است. او در این باره گفت: " عجیب است. توضیح آن دشوار است چرا که شما متوجه این موضوع نخواهید شد. حتی در تمرینات به مربی بدنساز می‌گفتم که این من نیستم و احساس عجیبی دارم. من خیلی سریع خسته می شوم و تند نفس می کشم. تلاش خود را انجام می دادم اما نمی‌توانستم به خوبی عمل کنم.

من با سرمربی صحبت کردم. در ترکیب قرار گرفتم اما نفس نفس زدن هایم بسیار زیاد بود. همچنین مدت زمان زیادی طول کشید تا به تناسب اندام برسم و از نظر جسمی آماده شوم. اکنون احساس خیلی بهتری دارم. حس می کنم دوباره می توانم حرکت کنم و کنترل بازی را در دست داشته باشم. این چیزی است که خودم نیز آن را دوست دارم. حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم و از نظر جسمی خیلی بهتر هستم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج