۱۰۶۶۵۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمجید غیرمنتظره مورینیو از آرسنال و آرتتا

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام به تمجید از میکل آرتتا پرداخت.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام به تمجید از میکل آرتتا پرداخت.

امشب اسپرز با ارائه نمایشی به سبک تیم های ژوزه مورینیو موفق شد با حداقل موقعیت و مالکیت کمتر توپ نسبت به حریف با دو گل آرسنال را مغلوب کرده و به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. ژوزه مورینیو در پایان بازی حریف امشب تاتنهام را تیمی سازمان یافته توصیف کرد که در جریان مسابقه مشکلات فراوانی برای تاتنهام ایجاد کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "می خواهم در ابتدا از میکل آرتتا تمجید کرده و از او به خوبی یاد کنم. باید به میکل آرتتا و تیمش تبریک گفت، زیرا آرسنال امشب بازی بسیار سختی را برای ما رقم زد. از نظر تاکتیکی آرسنال را تیمی بسیار خوب و باکیفیت می دانم و آنها سازماندهی مناسبی در طول بازی امشب داشتند.

آرسنال به دنبال ساخت مثلث هایی برای همکاری بازیکنانش در کناره های زمین بود و مشکلات فراوانی برای ما ایجاد کرد. اما از نظر من عملکرد تاتنهام در بازی امشب بسیار بسیار خوب بود. این یک بازی بسیار پیچیده برای ما بود، اما در نیمه اول خود را در شرایط بسیار خوبی قرار داده و در نیمه دوم نیز توانستیم در مقابل حریف ایستادگی کنیم. ما خیلی خوب و به آسانی دفاع کردیم، از نظر ذهنی در شرایط خوبی بودیم و تلاش فراوانی داشتیم.

درخشش سون هیونگ مین و هری کین؟ آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند، به همین سادگی. وقتی ما مقابل سیتی بازی داشتیم، من با روبن دیاز صحبت کرده و به او گفتم که قرار نیست شما در مقابل تیمی که مهاجمانش باکیفیت نیستند به میدان بروید.

عملکرد موفق پیرس هوبرگ در خط دفاعی؟ در ابتدا باید بگویم او بازیکنی باهوش است و قدرت بازیخوانی بالایی دارد. مطمئنا هوبرگ یک روز سرمربی می شود. او از من دائما در مورد مسائل تاکتیکی سوال می کند و این روند گاهی برایم دشوار است. هوبرگ از نظر جسمی بسیار قوی و از نظر فنی خیلی بهتر از چیزی است که مردم فکر می کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج