اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۶۹۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفته پنج لیگ برتر؛ استقلال فکر بردن ندارد!

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری ۵ بازی به اتمام رسید که در مهم‌ترین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک-یک مقابل صنعت‌نفت متوقف شد.

روزنامه خراسان: هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری ۵ بازی به اتمام رسید که در مهم‌ترین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک-یک مقابل صنعت‌نفت متوقف شد. شاگردان محمود فکری که از دیدارهای گذشته خود صاحب ۷ امتیاز شده بودند، برای رسیدن به صدر جدول چشم‌انتظار شکست ‌گل‌گهر بودند که این اتفاق با پیروزی پیکان رخ داد اما آبی‌های تهران آنقدر در نیمه اول ضعیف و‌ بی‌برنامه بودند که نتوانستند دروازه صنعت‌نفت را با خطر جدی مواجه کنند و با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم اما شرایط برای ۲‌ تیم متفاوت شد و ابتدا استقلال توانست در دقیقه‌۵۰ توسط احمد موسوی دروازه صنعت‌نفت را باز کند تا یخ بازی آب شود و ۲ تیم فوتبال زیباتری‌ را به نمایش بگذارند. به‌دنبال این اتفاقات، روند بازی هجومی و سریع‌تر شد و ۲ تیم توپ را با سرعت بیشتری به گردش در آوردند. در این‌میان صنعت‌نفت صاحب فرصت‌های بیشتری روی دروازه استقلال شد و چند ضربه کرنر را ارسال کرد که در دقیقه ۸۲ محمد طیبی مدافع پیش تاخته نفتی‌ها با ضربه‌ای که با روی زانو و در حالت نشسته زد، دروازه استقلال را باز کرد تا همه‌‌چیز از نو شروع شود. با این تساوی استقلال ۲ امتیاز دیگر از دست داد تا احتمالا انتقادات از محمود فکری بیشتر از قبل شود.

اما در دیگر بازی مهم روز گذشته ‌گل‌گهر سیرجان در خانه با نتیجه ۲‌- یک به پیکان باخت. ‌گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی با‌۱۰‌ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و انتظار می‌رفت در این بازی هم بتواند به روند بدون باخت خود ادامه بدهد اما ۲ گل زودهنگام پیکان برنامه‌های تیم سیرجانی را بر هم زد و تیم قلعه‌نویی را غافلگیر کرد. پیکان در دقیقه ۳ گل نخست را به ثمر رساند و در دقیقه ۷ با پرتاب بلند و منجنیقی نادر محمدی و برخورد توپ به دست علیرضا حقیقی دروازه‌بان ‌گل‌گهر توانست از این تیم پیش بیفتد.

گادوین منشا در نیمه‌نخست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این مهاجم تعداد گل‌های زده خود را به عدد ۵ ‌افزایش داد تا نشان بدهد عزمش را برای عنوان آقای گلی لیگ جزم کرده است. البته منشا در نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد. با این نتیجه، تیم ‌گل‌گهر صدرنشین لیگ نخستین باخت این فصل خود را تجربه کرد ولی فعلا‌ با‌۱۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. تیم پیکان هم با این برد ارزشمند ۸ امتیازی شد.

اما در دیگر بازی مهم روز گذشته تیم‌های تراکتور و فولاد در ورزشگاه شهید‌قاسم سلیمانی تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند. در‌حالی که انتظار می‌رفت تیم‌های ۲ سرمربی استقلالی نمایش‌دهنده فوتبال زیبا و تماشاگر‌پسندی باشند اما آن‌ها نتوانستند در نیمه اول انتظارات را برآورده کنند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه‌ها ایجاد نکردند. تراکتور تبریز با این تساوی خانگی ۶ امتیازی شد و تیم فولاد هم با کسب یک امتیاز بیرون از خانه ۷ امتیازی شد.

نتایج بازی‌های دیروز
تراکتور صفر فولاد صفر
‌گل‌گهر یک پیکان ۲
گل‌ها: پورامینی(3) و علیرضا حقیقی(7-گل به خودی) برای پیکان و منشا(31) برای گل‌گهر
آلومینیوم اراک ۴ ماشین‌سازی یک
گل‌ها: پاکدل(23 و 58) و باقرپسند(58 و 74) برای آلومینیوم و فرزاد محمدی(86) برای ماشین‌سازی
استقلال یک صنعت‌نفت یک
گل‌ها: موسوی(50) برای استقلال و طیبی(82) برای صنعت‌نفت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج