۱۰۶۷۱۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادعای یورواسپورت: پوگبا به رئال مادرید می‌رود

بعد از انتشار بمب خبری مینو رایولا مبنی بر قصد پوگبا برای جدا شدن از یونایتد یورواسپورت می‌گوید پل پوگبا شخصاً پیوستن به رئال مادرید را هدف گرفته است.

ورزش سه: بعد از انتشار بمب خبری مینو رایولا مبنی بر قصد پوگبا برای جدا شدن از یونایتد یورواسپورت می‌گوید پل پوگبا شخصاً پیوستن به رئال مادرید را هدف گرفته است.
بعد از آنکه مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا با انتشار یک بمب خبری اعلام کرد پوگبا خواهان جدایی از منچستریونایتد است از دو باشگاه یوونتوس و پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شد ولی یورواسپورت در گزارش خود مدعی است پوگبا شخصاً پیوستن به رئال مادرید را هدف گرفته و مصر است این انتقال انجام شود.
یورواسپورت می‌گوید پوگبا همیشه به دنبال بازی کردن در رئال مادرید بوده و حالا که مدیر برنامه‌های او در حال بررسی گزینه‌های موجود است پل امیدوار است با استفاده از این فرصت به رویای خود یعنی پوشیدن پیراهن رئال برسد.
چیزی که به پوگبا برای پیوستن به رئال امید بیشتری می دهد علاقه زیاد زین الدین زیدان به این هافبک فرانسوی است. زیدان زمانی که برای دومین بار سکان هدایت رئال را به دست گرفت به صراحت گفت که پل پوگبا خرید رویایی او خواهد بود.
البته رئال مادرید هنوز نمی داند که منچستریونایتد برای پوگبا چه قیمتی در نظر می گیرد و درخواست شخصی ستاره فرانسوی برای دستمزدش چقدر خواهد بود.
با اینهمه شکی وجود ندارد که پوگبا علاقه زیادی به بازی کردن در رئال دارد و با توجه به علاقه زیدان به این ستاره هموطنش این احتمال که شاهد انتقال پوگبا به برنابئو باشیم زیاد به نظر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج