۱۰۶۷۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکوری: استقلال بزرگتر ندارد

بازیکن سابق استقلال دلیل تزلزل این تیم در هفته‌های نخستین لیگ بیستم را عدم وجود اعتماد به نفس می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: هادی شکوری درباره عملکرد تیم استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بزرگترین مشکل استقلال نداشتن اعتماد به نفس بازیکنان است. استرس در ساق پای بازیکنان دیده می‌شود و از تلویزیون هم مشخص بود که بازیکنان استرس دارند و آرامش ندارند. این هم به دلیل نداشتن ثبات در مدیریت باشگاه است که استحکام و ثبات لازم را ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: بازیکنانی که جذب شدند باید بدانند که نمی‌توانند آزمون و خطا داشته باشند. وقتی به استقلال آمدند، یعنی آنقدر خوب بوده‌اند که استقلال آنها را جذب کرده است. اینجا نمی‌توان گفت یک بازی بد بودم و بازی بعدی خوب می‌شوم. در استقلال بازیکن باید همیشه سرحال باشد و به همین دلیل است که بازی در استقلال و پرسپولیس تفاوت دارد. همانطور که گفتم این مسئله مشهود بود که بازیکنان اعتماد به نفس نداشتند و البته چند بازیکن هم اعتماد به نفس کاذب داشتند!

بازیکن سابق استقلال در خصوص این انتقاد که می‌گویند استقلال بازیکن بزرگتر ندارد و آیا با این موضوع موافق است یا نه، گفت: خودم کم و بیش با بازیکنان در ارتباط هستم. کاملاً با این مسئله موافقم که در تیم یک لیدر نیست و این بزرگترین معضل استقلال است. تمام تیم‌هایی که موفق هستند، از این مسئله بهره می‌برند و بزرگتر و لیدر در تیم‌شان هست. سیدجلال حسینی در پرسپولیس، مهدی کیانی در سپاهان، در همین صنعت نفت که مقابل استقلال قرار گرفت طالب ریکانی و محمد طیبی حضور دارند، البته بی احترامی به بازیکنان استقلال نباشد، آنها همه از نظر اخلاقی و شخصیتی انسان‌های بزرگی هستند، اینجا بحث تجربه و شخصیت یک بازیکن در تیم است. وریا غفوری هم که کاپیتان تیم است، آنقدر با حجب و حیاست که شاید وارد بسیاری از مسائل نشود.

شکوری با اشاره به گذشته استقلال و اینکه چند سال است از حضور بازیکن بزرگتر محروم شده، اظهار داشت: چند سال پیش در استقلال کاپیتان‌های چند تیم جمع بودند و فرهاد مجیدی، پژمان منتظری، خسرو حیدری و بازیکنان دیگری در تیم لیدری می‌کردند. اکنون به نظرم نبود این تجربه و بازیکن لیدر برای استقلال مشکل‌ساز شده است. شما همین تیم رقیب را ببینید که وقتی آرمان رمضانی دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست می‌دهد، تمام کادر فنی، بازیکنان و حتی هواداران از بازیکن تیم‌شان حمایت می‌کنند. این همبستگی در پرسپولیس وجود دارد و در استقلال آن را نمی‌بینیم.

وی در خصوص اینکه استقلال خریدهای خوبی داشته و آیا با این وجود بازهم نیاز به جذب بازیکن برای برطرف کردن ضعف‌هایش دارد یا نه، گفت: این فصل استقلال خوب خرید کرده اما مهمترین اصلی که فراموش شد، جذب یک لیدر برای تیم است. امید ابراهیمی می‌توانست نقش بزرگی در تیم بازی کند. وقتی بزرگتر در تیم باشد، ناخودآگاه خیلی مسائل حل می‌شود. خود محمود فکری همیشه به عنوان کاپیتان حضورش اثربخش بود یا اگر خودم در تیمی کاپیتان بودم، سعی می‌کردم خیلی از مسائل داخل تیم را حل کنم و حتی کادر فنی هم متوجه نشود. فکر می‌کنم این مسئله اکنون استقلال را آزار می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج