adexo3
۱۰۶۹۱۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پورموسوی: زود است در باد صدرنشینی بخوابیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از الان زود است بخواهیم در باد صدرنشینی بخوابیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از الان زود است بخواهیم در باد صدرنشینی بخوابیم.

سید سیروس پورموسوی درباره برتری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر پشت سر گذاشتیم. گل گهر نتایج خیلی خوبی در فصل جدید گرفته و بازیکنان خوبی را هم جذب کرده است. یکی از برترین و پرافتخارترین مربیان لیگ برتر هم سرمربی‌اش است.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی را همیشه مربی قابل احترامی می‌دانم. در کل وضعیت سختی در این بازی داشتیم اما دنبال کسب ۳ امتیاز مقابل گل گهر بودیم و با این که یک بر صفر عقب افتادیم، برنده شده و به صدر جدول صعود کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه با توجه به دیر تشکیل شدن و آغاز دیرهنگام تمرینات این تیم صدرنشینی شاگردانش در هفته ششم لیگ برتر مورد توجه قرار گرفته، عنوان کرد: از الان برای خوابیدن در باد این جایگاه خیلی زود است.هر چند کسی انتظار نداشت تیم ما فصل را به این خوبی شروع کند، اما از وقتی تمرینات خودمان را شروع کردیم، کار به خوبی پیش بردیم. از کادر فنی و آنالیزورهای صنعت نفت هم تشکر می‌کنم که حریفان را به خوبی آنالیز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. این موضوع خیلی به ما کمک کرده و از طرفی بچه‌ها در تمام تمرینات و بازی‌ها با انگیزه ظاهر می‌شوند.

پورموسوی تصریح کرد: توانسته‌ایم در هر مسابقه نسبت به بازی قبلی عملکرد بهتری داشته باشیم. با وجود قدرت گل گهر، بچه‌های ما به هیچ وجه نمی‌خواستند در این مسابقه بازنده باشند. با وجود عقب افتادن از حریف، دو گل به ثمر رساندیم و ۴-۳ موقعیت خیلی خوب را هم از دست دادیم. برتری ما به دلیل آنالیز خوبی بود که نسبت به گل گهر انجام دادیم و باید از آنالیزورهایمان تشکر کنم. همچنین به دلیل اینکه می‌دانستیم گل گهر در حمله و دفاع دنبال چیست، تمرینات خوبی برای این بازی طراحی کردیم.

وی درباره پرموقعیت بودن دیدار نفت آبادان و گل گهر نسبت به خیلی از دیدارهای این فصل لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم در این ۶ هفته نشان دادند علاقه زیادی به حمله کردن دارند. بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و می‌توانم بگویم یکی از بهترین مسابقات این فصل لیگ برتر را دیدیم. هر دو تیم به دنبال بردن بودند و تا آخرین لحظه هیچ تیمی نمی‌توانست بگوید برنده می‌شود. خدا را شکر که ۳ امتیاز این بازی سخت را به دست آوردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره درخشش طالب ریکانی در بازی‌های اخیر این تیم توضیح داد: درباره این موضوع ۳-۲ بحث وجود دارد. کادر فنی و ریکانی درک متقابلی از هم دارند و البته این موضوع مربوط به تمام بازیکنان است. ضمن این که طالب را یک خط جلوتر آوردیم و در کارهای تهاجمی عملکرد بسیار خوبی دارد. در نهایت زحمات تمام بچه‌ها سبب گلزنی ریکانی، طیبی و خالقی فر شده است. گل‌های ما از روی کارهای فردی به دست نمی‌آید بلکه برای رسیدن به گل کارهای گروهی زیادی انجام می‌دهیم.

پورموسوی با اشاره به حمایت هواداران نفت از این تیم حتی با وجود بدون تماشاگر برگزار شدن دیدارهای لیگ برتر عنوان کرد: قبل از هر بازی وقتی می‌خواهیم وارد ورزشگاه بشویم، حدود ۱۰ هوادار عاشق صنعت نفت مقابل درب ورزشگاه می‌آیند و به شدت تیم ما را تشویق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. این موضوع در طول بازی انرژی مثبتی به بچه‌ها می‌دهد. ضمن اینکه افرادی هم با حضور در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه بازی‌های صنعت نفت را تماشا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و به ما انگیزه می‌دهند.

وی افزود: شب گذشته آبادان خیلی شلوغ بود، وقتی می‌بینیم مردم در بدترین شرایط اقتصادی، کرونایی و بیکاری این چنین از برد تیم ما خوشحال می‌شوند، شاد می‌شویم. شب صدرنشینی مان تا دیروقت آنها در خیابان حضور داشته، شادی کرده و بوق ماشین‌هایشان را به صدا درمی‌آوردند. این موضوع ضمن این که انرژی خوبی به من و هم‌تیمی‌هایم می‌دهد، کارمان را هم سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: هواداران صنعت نفت واقعا به تیمشان محبت دارند و البته احساسی هم هستند. این تیم را خیلی دوست دارند، همیشه درباره میزان علاقه آنها به نفت آبادان شنیده بودم، اما الان که خودم در اینجا کار می‌کنم آن را با تمام وجود حس می‌کنم. میزان حمایت هواداران صنعت نفت خیلی متفاوت‌تر از جاهای دیگر است.

پورموسوی درباره این که این تیم برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به صدر جدول صعود کرده و حتی نسبت به دوران دراگان اسکوچیچ هم شروع بهتری داشته، توضیح داد: برای ادامه این روند بخشی از کار به ما برمی‌گردد و بخشی هم به حمایت‌ها. زمانی که اسکوچیچ در صنعت نفت بود، حضور هواداران در ورزشگاه به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه‌ها خیلی تأثیرگذار شد در حالی که اکنون حمایت طرفداران داخل ورزشگاه‌ها را نداریم. شاید این موضوع ۵۰ درصد توان صنعت نفت باشد.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند حضور تماشاگر در ورزشگاه برای صنعت نفت استرس‌زا می‌شد، اما از نظر من این موضوع ضمن تأثیر مثبتی که روی این تیم می‌گذاشت، به ضرر حریفش هم بود.جدا از حمایت هواداران و کار فنی تیم عامل دیگر برای ادامه موفقیت ما بحث حفظ انگیزه بازیکنان است. قطعا این موضوع هم با پرداخت به موقع حقوق آنها رخ می‌دهد. خوشبختانه باشگاه تاکنون بخشی از مبلغ قراردادها را پرداخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: باید از مدیرعامل منطقه آزاد اروند تشکر کنم. از ابتدای بازگشت تیم به لیگ برتر اگر حمایت آنها نبود، صنعت نفتی هم وجود نداشت. زمانی به عنوان مدیرعامل این منطقه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تیم حمایت کرد. به دلیل امروز صدرنشینی تیم مان در لیگ برتر را به وی تقدیم می‌کنم که در این مدت برای بقای صنعت نفت خودش را هزینه کرد و برای تیم وقت و انرژی گذاشت.

پورموسوی در باره جوانگرایی کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی ما را نفرات جوانی مثل خودم، امیرحسین پیروانی، قنبری، بچاری و فرحانی تشکیل داده‌اند. تفکرات ما هم نزدیک و شبیه به هم است و به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای نفرات جوان هستیم. البته اگر کمک باتجربه‌های نفت آبادان نبود این بچه‌ها هم راه نمی‌افتادند. شاید ۴۰ درصد از عملکرد جوان‌های نفت به کار ما بازمی‌گردد اما ۶۰ درصد دیگر آن به حمایت باتجربه‌ها از بازیکنان جوان مربوط می‌شود. به همین دلیل جوان‌ها بدون هیچ دل نگرانی ای بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی درباره دیدار بعدی صنعت نفت مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: این تیم در ۳-۲ هفته اخیر روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است. شب گذشته دقایقی از بازی آلومینیوم مقابل پیکان را دیدم و سعی می‌کنیم در دو سه روز باقی مانده تا آن دیدار شناخت بیشتری نسبت به حریف کسب کنیم. حسین پورحمیدی که در دو سه هفته اخیر دروازه تیم اراکی را بسته نگه داشته شاگرد خودم بوده و از توانایی‌هایش اطلاع دارم. باید آنالیز بازی‌های آلومینیوم را در اختیار بازیکنان قرار بدهیم تا نتایج خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی نفت آبادان درمورد مصدومان تیمش برای دیدار با آلومینیوم گفت: احتمال دارد حسن بیت سعید پس از غیبت مقابل گل گهر، برای دیدار با آلومینیوم در اختیار ما قرار بگیرد اما حکیم نصاری را قطعا تا ۲-۳ دیگر در اختیار نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج