۱۰۶۹۳۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استادیوم نقش جهان به سپاهان واگذار می‌شود

استادیوم نقش جهان اصفهان که محل برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان است به شرکت فولاد مبارکه واگذار می‌شود.

خبرورزشی: استادیوم نقش جهان اصفهان که محل برگزاری دیدارهای خانگی سپاهان است به شرکت فولاد مبارکه واگذار می‌شود.

صبح دیروز با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نمایندگان حقوقی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان‌، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، طی قرارداد تکمیلی مراحل واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت فولاد مبارکه نهایی شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با تقدیر از تفکر و اراده خوبی که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شکل گرفته است، گفت: مردم اصفهان سال‌های زیادی انتظار تلخی را تجربه کردند تا این ابرپروژه به سرانجام برسد و شاهد بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان باشند. ورود مجتمع فولاد مبارکه به این پروژه جهت تکمیل و بهره‌برداری، ظرفیت‌های زیرساختی بین‌المللی ورزشی در ایران را افزایش داد.

امروز روز مبارکی است که این پروژه مراحل نهایی خود را برای واگذاری طی کرده و به سرانجام تشکیلاتی خواهد رسید. با واگذاری نهایی این ابرپروژه، راهبری و بار مسئولیت از دوش سیستم دولتی برداشته می‌شود. با واگذاری نهایی این پروژه به منظور انجام الزامات AFC، تمهیداتی اندیشیده می‌شود که بتوانیم استانداردهای لازم را که اولویت شرکت فولاد مبارکه اصفهان است در سطح A فراهم و لحاظ کنیم.

حسین محمودیه رئیس گروه فنی و نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: پس از سه دهه که از شروع و اجرای استادیوم به عنوان بزرگترین پروژه ورزشی کشور بعد از انقلاب می‌گذرد، شاهد روند رو به جلوی ورزشگاه بوده‌ایم و خوشبختانه با تحویل پروژه به شرکت فولاد جهت تکمیل و استانداردسازی در آینده‌ای نزدیک اصفهان یکی از پیشرفته‌ترین استادیوم‌های ورژشی سطح کشور را خواهد داشت.


گفتنی است باشگاه‌های اصفهانی جزو معدود باشگاه‌های فوتبال کشور هستند که دارای استادیوم اختصاصی هستند. باشگاه ذوب‌آهن هم دارای استادیوم اختصاصی است، استادیوم فولادشهر. البته فولاد خوزستان هم استادیوم اختصاصی دارد و همچنین باشگاه ماشین‌سازی که صاحب استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی است. چه خوب که همه باشگاه‌ها در فوتبال ایران گام‌های جدی‌تری برای ساخت استادیوم اختصاصی بردارند؛ چون استادیوم مهمترین مشخصه یک باشگاه حرفه‌ای و به نوعی هویت یک باشگاه حرفه‌ای است. متأسفانه در ایران تیم‌های استقلال و پرسپولیس که دو قطب اصلی فوتبال ایران هستند استادیوم اختصاصی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج