اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۹۵۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تجربه شیرین نفت؛ بالانشینی با ۱۹ساله‌ها

ترکیب صنعت نفت در برابر گل گهر؛ به دو بازیکن جوان برخوردیم که هنوز ۲۰ سال نه ۱۹ سالشان هم تمام نشده است. محمد حسین زاوره‌ای و احمد شریعت زاده.

ورزش سه: ترکیب صنعت نفت در برابر گل گهر؛ به دو بازیکن جوان برخوردیم که هنوز ۲۰ سال نه ۱۹ سالشان هم تمام نشده است. محمد حسین زاوره ای و احمد شریعت زاده.

بازی دادن سیروس پورموسوی به جوان ها در بازی نخست در برابر پیکان که با برتری دو بر یک صنعت نفت همراه بود از روی اجبار بود به این خاطر که پنجره صنعت نفت با همه تلاش های صورت گرفته شده از سوی باشگاه بسته مانده بود و از آنجایی که تیم تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده بود مجبور شد این بازی را با ۶ بازیکن رده سنی جوانان و امید برگزار کند. جدا از برد یک اتفاق خوب متوجه صنعت نفت شد؛ سیروس پورموسوی ایمان به این موضوع آورد بازی دادن به جوان ها تنها تاوان به دنبال نخواهد داشت و می توان با جوان ها هم نتیجه گرفت.

بازی دادن به جوان ها از سوی سیروس پورموسوی در بازی با گل گهر تنها یک اتفاق نبود؛ او با توجه به خالی شدن صنعت نفت از بازیکن نه فقط محمد حسین زاوره ای و احمد شریعت زاده بلکه چند جوان دیگر را هم به ترکیب صنعت نفت اضافه کرده تا برای باشگاه پشتوانه سازی کند و دیگر این اتفاق صورت نگیرد که باشگاه به بهانه ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و کسب نتایج خوب به یکباره خالی از بازیکن شود.

اما همین جوانان امروز عصای دست سیروس پورموسوی شده اند و نشان دادند نه تنها فردا بلکه امروز هم بدرد تیم خواهند خورد و شاید به همین دلیل است که سرمربی صنعت نفت قانون جدید را در تیمش بنا نهاده است؛ در شرایط ۵-۰ - ۵۰ اولویت بازی با بازیکن جوان است.

تجربه شیرین نفت؛ بالانشینی با ۱۹ساله‌ها

تجربه شیرین نفت؛ بالانشینی با ۱۹ساله‌ها

البته در ترکیب چند تیم دیگر هم شاهد حضور بازیکنان جوان هستیم. نمونه اش مجتبی حسینی - سرمربی نفت مسجد سلیمان به مهدی احمدی که این بازیکن هم هنوز ۱۹ سالش تمام نشده بازی می دهد. یا در استقلال محمود فکری سبحان خاقانی را به میدان فرستاد که در بازی با شهر خودرو برای استقلال گل زنی کرد. این یک اتاق مثبت است و نشان می دهد جوان خوب می تواند در لیگ برتر ارایه گر بازی های خوبی باشد و به تیم در مسیر نتیجه گرایی کمک کند.

صنعت نفت نه تنها از بازی دادن به جوان ها آسیب ندیده و تاوانی پس نداده بلکه در حال نتیجه گرایی است. بازی دادن به جوان ها در کنار باتجربه ها میانگین سنی تیم را پایین می آورد و میزان دوندگی تیم را بیشتر می کند. مهم تلفیق این دو است؛ اما خیلی از تیم ها در لیگ برتر در همه پست ها اولویت را به باتجربه ها می دهند و بازیکن جوان و با کیفیت قربانی جوانی اش می شود. اما آنچه که مسلم است اعتماد به بازیکن جوان خیلی زود او را به یک بازیکن باتجربه تبدیل خواهد کرد و هر چه حضور این دست از بازیکنان در تیم های لیگ برتری بیشتر شود فوتبال زیباتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج