adexo3
۱۰۶۹۸۹۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلالِ فکری، ۲ برد بیشتر و یک باخت کمتر

شاگردان محمود فکری ۷ هفته زودتر از فصل قبل در زمان استراماچونی صدرنشین لیگ برتر شدند.

خبرورزشی: شاگردان محمود فکری ۷ هفته زودتر از فصل قبل در زمان استراماچونی صدرنشین لیگ برتر شدند.

محمود فکری هفته گذشته از هواداران این تیم و رسانه‌ها درخواست کرد او را با آندره‌آ استراماچونی مقایسه نکنند چون شرایط هر مربی متفاوت با همکار خود بود و البته وضعیت استقلال نیز در هر فصل فرق می‌کند. بدیهی است سرمربی ایتالیایی اسبق آبی‌پوشان در جهان فوتبال به لحاظ اسم و رسم و تیم‌هایی که هدایت آنها را برعهده داشت اصلاً قابل مقایسه با مرد شماره یک کنونی نیمکت استقلال محسوب نمی‌شود ولی اگر بخواهیم عملکرد آنها طی ۶ هفته اول حضورشان در جمع آبی‌ها را ملاک ارزیابی قرار بدهیم، محمود فکری تا اینجای کار بالاتر از همکار ایتالیایی خود قرار گرفته است.

برد بیشتر، باخت کمتر

استقلال همراه با استرا در پایان هفته ششم فصل گذشته فقط یک پیروزی کسب کرده بود. بردی که مقابل گل‌گهر سیرجان به دست آمده و زمینه برای برکناری وینگو بگوویچ سرمربی کروات این تیم را فراهم کرد ولی حالا آبی‌پوشان در حالی ششمین هفته فصل جاری را سپری کرده‌اند که ۳ پیروزی در کارنامه آنها ثبت شده است و از این بابت قطعاً عملکرد بهتری داشته‌اند. از طرف دیگر، علاوه بر سه برابر شدن تعداد بردها، میزان باخت‌های این تیم هم در قیاس با ۶ هفته فصل قبل نصف شده است. آنها فصل گذشته از ۶ بازی اول ۲ ناکامی در کارنامه خود می‌دیدند ولی حالا فقط یک شکست برابر اسم استقلال در جدول رده‌بندی ثبت شده است.

صدرنشینی، ۷ هفته زودتر

نکته جالب توجه دیگری که در مقایسه کارنامه استراماچونی با عملکرد محمود فکری به چشم می‌خورد، سریع‌تر رسیدن استقلال به صدر جدول است. این تیم فصل گذشته برای رسیدن به قله رقابت‌های لیگ برتر ۱۳هفته انتظار کشید و پس از برتری مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی (آذر ۹۸) به بالاترین رتبه جدول رسید ولی حالا شاگردان محمود فکری پس از سپری‌شدن هفته ششم به این مهم نایل شده و عملاً ۷ هفته زودتر از فصل قبل صدرنشین شدند. البته باید انصاف را رعایت کرد و به این نکته هم توجه داشت که در این فصل نظم رقابت‌های لیگ برتر برهم خورده و اگر تعداد مسابقات تمام تیم‌ها با یکدیگر برابر بود، احتمال صدرنشینی استقلال به مراتب کاهش پیدا می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلالیم

      به نظرمن استراماچونی بهترین گزینه بودچون ازوقتی اومدبچهاروزبه روزبهترشدن تاکتیکی مهدی قایدی بهترین گلزن شدباهیچ مربی قابل قیاس نیست اون کجا اقای فکری کجا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال آقای فکری درسته بهتر امتیاز گرفته ولی از نظر کیفیت بازی زیر صفر بوده

    • بدون نام

      البته سرورتون دو تا بازی کمتر داره والا رنگ صدرنشینی را هم عمرا نمیدیدین ، حق صنعت نفت هم ضایع کردین همه میدونن برابر نفت بازنده بودین داور محترم به دادتون رسید ,صدرتون هم قلابیه اینو خودتون هم میدونین.

    • افتخارم ایران

      با یه برد که رفتن صدر از غار اومدین بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج