۱۰۷۰۳۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وضعیت امباپه نامشخص است

کیلیان امباپه این روزها از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد و در فرم ۱۰۰ درصدی نیست.

ورزش سه: سرمربی پاری سن ژرمن هواداران تیمش را درباره ام باپه نگران کرد و به نظر می رسد که این بازیکن آماده نیست. او گفت که تیمش گزینه اصلی قهرمانی در لیگ فرانسه است. کیلیان ام باپه در دیدار اخیر پاری سن ژرمن تنها ۲۵ دقیقه بازی کرد و به نظر می رسد که مصدوم است.

توخل در نشست خبری بازی با لوریان درباره شرایط ام باپه گفت:« نمی دانم که آیا ام باپه می تواند در سه دیدارهای پیش رو تیم را همراهی کند یا نه. منتظر گزارش نهایی پزشک تیم هستیم. ام باپه هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. من بسیار دوست دارم که او هر چه سریعتر آماده شود اما باید صبور باشیم.در دیدار برابر لیون تنها ۲۵ دقیقه به ام باپه بازی دادم و این به خاطر خستگی عضلات او بود. خطر دقیقه به دقیقه در حال بیشتر شدن است. نباید زیاد به بازیکنان فشار آورد و پزشک تیم توصیه کرد که فعلا زیاد از ام باپه استفاده نکنم.»

توخل درباره رویارویی بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« ما قرعه سختی برابر یکی از بزرگ تری باشگاه های اروپایی داریم. تا این دیدار زمان زیادی باقی مانده است و هنوز زود است که درباره آن صحبت کنیم. بدون شک بازی زیبا و خاصی خواهد شد. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا تیم در شرایط بدنی و ذهنی بسیار خوبی به این بازی برسد اما فعلا باید روی لیگ تمرکز کنیم.ما باوجود آنکه برابر لیون تن به شکست دادیم اما گزینه اصلی قهرمانی در لیگ فرانسه هستیم.»

پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر لیون به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرد البته این تیم با لیل صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج