۱۰۷۱۵۵۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس کجا در ماجرای رسن قافیه را باخت؟

در ماجرای جدایی هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ردپایی از بی درایتی در مدیریت گذشته این باشگاه وجود دارد.

خبرگزاری فارس: در ماجرای جدایی هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ردپایی از بی درایتی در مدیریت گذشته این باشگاه وجود دارد.

بشار رسن با پایان فینال جام حذفی به طور رسمی از جمع سرخپوشان جدا شد و قرار است به زودی با تیم قطر قرارداد رسمی امضا کند.

موضوع جدایی هافبک عراقی از جمع سرخپوشان چند هفته قبل از برگزاری فینال رسانه ای و مشخص شد در توافق نامه ای که بین این بازیکن و مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس انجام شده این شرایط برای این بازیکن فراهم شده تا بعد از فینال آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود.

این توافق نامه به حدی رسمی بود که مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس برای مانع شدن از این جدایی کاری نتوانستند انجام دهند.

توافق نامه ای که سرمربی تیم هم از آن خبر نداشته و مسئولان وقت باشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط سرخپوشان در نقل و انتقالات تن به این خواسته عجیب داده اند.

اما ماجرا چیست و چرا باشگاه پرسپولیس این چنین مقابل بشار رسن قافیه را باخت؟ بشار رسن این فصل با کش و قوس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. موقع عقد قرارداد او بندی در قراردادش قرارداد مبنی بر اینکه با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار در صورتی که در نیم فصل پیشنهاد خارجی داشته باشد، جدا شود.

بعد از پایان مرحله گروهی و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن در دوحه ماند و گویا در آن یک هفته ای که به تهران بازنگشت با مسئولان قطر به توافق می رسد و در بازگشت به تهران در جلسه ای که به صورت خصوصی با مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس داشت در ازای بخشیدن دو ماه از حقوق عقب افتاده اش که مبلغی حدود ۹۰ هزار دلار بوده و همچنین ۱۰۰ هزار دلاری که باشگاه پرسپولیس قرار بوده اضافه بر قراردادش به او بدهد و در نهایت پرداخت ۲۵۰ هزار دلار از سوی رسن به سرخپوشان او برگه توافق نامه ای را از این باشگاه دریافت می کند که طبق آن بتواند بعد از فینال آسیا از جمع سرخ های پایتخت جدا شود.

این توافق نامه هم درحالی امضا شده که یحیی گل محمدی سرمربی تیم از آن بی خبر بوده اما باشگاه پرسپولیس این توافق نامه را رسمی می کند و همین باعث می شود تا این تیم به راحتی بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد علی

      بازهم از کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس تشکر میکنم ولی رسول پناه را به خدا واگذار میکنیم مدیریت فقط حاج حسن انصاری فرد فوتبالی

    • داود

      حیف شد رفت دیگه قائدی توی دربی به کی لایی بزنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج