جاباما
۱۰۷۲۰۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ایتالیایی‌ها به دنبال دیپای و مودریچ

در حالی که بانوی پیر قصد دارد برای خرید ستاره هلندی تیم با بارسلونا رقابت کند، میلانی‌ها هم در نظر دارند ۲ بازیکن رئال مادرید را به خدمت بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت تریبال‌فوتبال، باشگاه یوونتوس در نظر دارد که با باشگاه بارسلونا برای خرید ممفیس دپای از تیم لیون وارد رقابت شود.

بارسلونا در تابستان امسال به توصیه سرمربی هلندی‌اش رونالد کومان برای خرید دپای اقدام کرد اما قیمتی که باشگاه فرانسوی تعیین کرد آنقدر زیاد بود که بارسایی‌ها منصرف شدند.

قرارداد دپای در پایان فصل به انتها می‌رسد و او بازیکن آزاد می‌شود. به همین دلیل بارسلونا امیدوار است که این بازیکن ملی‌پوش را در ازای ۵ میلیون یورو بخرد بازیکنی که خودش هم راغب به بازی زیر نظر کومان است. با این حال یوونتوس قصد دارد تلاش خود را برای جذب بازیکنی که فصل گذشته باعث حذفش از لیگ قهرمانان اروپا شد، انجام دهد.

ایتالیایی‌ها به دنبال دیپای و مودریچ

در همین حال نشریه آ اس اسپانیا نوشته است باشگاه میلان به دنبال جذب دو بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید است. یکی از این بازیکنان لوکا مودریچ است که روسونری امید دارد او را با قرارداد قرضی با بند خرید قطعی جذب کند. این هافبک کروات پا به سن گذاشته (35 ساله) و به همین دلیل ممکن است رئالی‌ها با انتقال او موافقت کنند.

آ اس همچنین نوشته است که میلان لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید را هم به عنوان جانشین زلاتان ابراهیموویچ 39 ساله در نظر گرفته است. زلاتان در این فصل در 6 بازی‌اش در سری A، 10 گل زده است اما مصدومیت‌های پیاپی او را تا ماه ژانویه خانه‌نشین کرده است. میلان یوویچ 22 ساله را هم مانند مودیچ با قرارداد قرضی دارای بند خرید قطعی می‌خواهد. بازیکن سابق تیم اینتراخت فرانکفورت از زمان انتقالش به رئال مادرید تنها 32 بازی برای این تیم انجام داده و 2 گل هم زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج