۱۰۷۲۴۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شماره ۹ سابق، بمب پرسپولیس می‌شود؟

با توجه به وضعیت مهدی ترابی در لیگ ستارگان قطر این احتمال وجود دارد که بازیکن سابق قرمزها دوباره به این تیم برگردد.

فوتبالی: با توجه به وضعیت مهدی ترابی در لیگ ستارگان قطر این احتمال وجود دارد که بازیکن سابق قرمزها دوباره به این تیم برگردد.

مهدی ترابی هافبک هجومی پرسپولیس در فصل گذشته پس از اینکه با حواشی بسیار، بدون پرداخت مبلغی بابت فسخ قرارداد از جمع قرمزها جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست روزهای خوبی را در این تیم تجربه نمی کند و احتمال می رود این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل قطر که در ژانویه آغاز می شود از العربی قطر جدا شود.

ترابی پس از پیوستن به العربی قطر، به دلیل مصدومیت فرصت حضور ثابت در ترکیب این را نداشته و در حال حاضر عملکرد او مورد انتقاد رسانه های قطری و هواداران این تیم قرار گرفته است.

شماره ۹ سابق، بمب پرسپولیس می‌شود؟

مصدومیت های پیاپی ترابی باعث شده تا هواداران و رسانه های قطری خواستار فسخ قرارداد با این بازیکن شوند. این مسئله موجب شده تا صحبت‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی ترابی به پرسپولیس شود.

گفته می شود یحیی بدش نمی آید ترابی به جمع آنها اضافه شود اما هنوز صحبتی درباره این موضوع انجام نداده است، پرسپولیسی ها ابتدا منتظرند تا ببینند تکلیف ترابی با تیم قطری چه می‌شود. اگر به هر دلیلی قرارداد ترابی در نیم فصل فسخ شود، احتمال مذاکره مجدد با این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

از روز گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت ترابی مطرح شده است اما این بازیکن در صورت فسخ قرارداد باید بخشی از قرارداد یک میلیون و 200 هزار دلاری خود را به عنوان فسخ قرارداد پرداخت کند تا بتواند جدا شود و اگر العربی مبلغ سنگینی برای فسخ قرارداد این بازیکن در نظر بگیرد پرداخت آن در توان باشگاه پرسپولیس نخواهد بود.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد نحوه جدایی ترابی از پرسپولیس بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شد و برای بازگشت به پرسپولیس شاید فضا برای او مانند سابق نباشد.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره ترابی بعد از جدایی در ابتدای فصل که با حواشی بسیار همراه بود به جمع شاگردان یحیی گل محمدی باز می گردد یا در لیگ ستارگان قطر فوتبالش را ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج