۱۰۷۲۵۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رسن پول داد، رادو پولدار شد

پرسپولیسی‌ها امسال در نقل‌وانتقالات روز‌های تلخی را پشت سر گذاشتند و نتوانستند به آنچه در ذهن می‌پروراندند برسند و ستاره‌هایی را که هواداران سرخ عاشقانه دوست‌شان داشتند، یکی پس از دیگری از دست دادند.

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها امسال در نقل‌وانتقالات روزهای تلخی را پشت سر گذاشتند و نتوانستند به آنچه در ذهن می‌پروراندند برسند و ستاره‌هایی را که هواداران سرخ عاشقانه دوست‌شان داشتند، یکی پس از دیگری از دست دادند تا حالا روزهای غمگینی را سپری کنند و تنها دلخوش به این باشند که با حضور یحیی گل‌محمدی که از زمان حضورش در پرسپولیس روزهای خوشی را برای هواداران به ارمغان آورده است، بتوانند تا نیم‌فصل خودشان را در اوج نگه دارند و بعد از آن با جذب نفرات لازم تیم‌شان را تقویت کنند.

در بین نفراتی که از جمع سرخ‌ها در این فصل جدا شدند، جدایی بشار رسن عراقی رنگ‌وبوی دیگری داشت و او طوری سرزمین سرخ‌ها را ترک کرد که کمتر کسی از او دلخور شد تا حتی هواداران تیفوسی باشگاه نیز همچنان او را یک بازیکن با تعصب و البته متعصب‌ترین خارجی تاریخ پرسپولیس بشناسند و حتی برای او در ادامه مسیر فوتبالی‌اش آرزوی موفقیت کنند، موضوعی که شاید نفراتی مثل مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده رعایت نکردند و درنهایت قهر هواداران سرخ را با خودشان شاهد بودند.

120 هزار دلار بشار در جیب پرسپولیس

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، بشار رسن برای اینکه از جمع سرخ‌ها جدا شود، نه فقط مبالغی را بابت حضورش در این مدت از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است، بلکه باید مبلغی نیز به حساب باشگاه واریز کند تا مشکلی برای ترک این تیم نداشته باشد و بتواند با تیم جدیدش که ظاهرا القطر است، قرارداد رسمی را به امضا برساند.

طبق اطلاعیه‌ای که باشگاه پرسپولیس صادر کرده پولی که او باید به حساب باشگاه واریز کند ۱۲۰ هزار دلار و همان پولی است که ابتدای فصل به این هافبک ملی‌پوش عراقی پرداخت شده بود تا او قرارداد یک‌ساله جدیدی را با این تیم به امضا برساند.

براساس شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس، این بازیکن برخلاف تمام بدقولی‌هایی که در این مدت حضورش در جمع سرخ‌ها دیده بود، بسیار خوش‌قول بوده و در روزهای گذشته‌ مبلغی را که مطابق با تفاهمنامه آخرش با مدیران سرخ بوده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرده تا تسویه‌حساب کامل با این تیم کرده باشد و بتواند آزادانه در انتظار آغاز فصل نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان قطر باشد تا با تیم جدیدش قرارداد امضا کند.

رضایت یحیی و بازیکنان از هافبک عراقی

یحیی گل‌محمدی که طی روزهای گذشته از اتفاقاتی که درخصوص قرارداد جدید بشار رسن در باشگاه افتاده بود به‌شدت شاکی و ناراحت بود و انتقادهایی را به این اقدام مدیران سابق باشگاه کرده بود، طبق شنیده‌ها به هیچ‌عنوان از هافبک عراقی سابق تیمش ناراحت نیست و اقدام او را یک حرکت حرفه‌ای و در جهت پیشرفت قلمداد کرده و تنها ناراحتی‌اش از رسول‌پناه و دوستان در هیات‌مدیره است که چرا حاضر شده‌اند پای تفاهمنامه‌ای را امضا کنند که هیچ‌نیازی به انجامش نبوده است.

حتی خبرهایی که از تیم به دست «فرهیختگان» رسیده هم حکایت از این دارد که بازیکنان هم نحوه جدایی بشار را بسیار حرفه‌ای و طبق اصول دانسته‌اند و معتقد بوده‌اند کاش معرفت این بازیکن که اصلیت ایرانی هم ندارد، در وجود برخی بازیکنان ایرانی بود که اقدام به ترک باشگاه کرده‌اند و هیچ‌سودی هم به باشگاه نرسانده‌اند.

پیش از جدایی بشار از جمع سرخ‌ها نفراتی مثل مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده با فسخ یک‌طرفه قراردادشان باعث شدند که بند جدایی قراردادشان فعال نشود و بتوانند بدون هیچ‌پولی سرزمین سرخ‌ها را ترک کنند.

بشار در انتظار 12 دی

با توجه به اینکه بشار به تمامی بندهایی که در متمم قراردادش با پرسپولیس وجود داشت عمل و این تیم را در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کرد و مبالغی را که باید به این باشگاه واریز می‌کرد نیز پرداخت کرده است، حالا دیگر او هیچ‌مشکلی برای ترک پرسپولیس ندارد و می‌تواند به‌محض باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به تیمی که مدنظرش است، بپیوندد.

براساس شنیده‌های «فرهیختگان» لیگ ستارگان قطر که این روزها با لیگ‌های اروپایی پیش می‌رود، درست مثل لیگ‌های اروپایی از ابتدای ژانویه و به مدت ۳۱ روز پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش باز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند در این مدت یک‌ماهه نسبت به جذب و خروج بازیکنان مدنظرشان اقدام کنند و چهره جدیدی برای تیم‌های خود در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر رقم بزنند.

بر همین اساس بشار رسن عراقی که این روزها در قطر حضور دارد و همراه پرسپولیسی‌ها به ایران بازنگشته تا به‌محض باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات راهی القطر شود، باید تا ابتدای ژانویه در این کشور به صورت اختصاصی تمرین کند تا بعد از این تاریخ بتواند مراحل لازم برای عقد قرارداد با این باشگاه قطری را پشت‌سر بگذارد و رسما به این تیم بپیوندد. با توجه به اینکه یکم ژانویه مصادف است با ۱۲ دی‌ماه، رسن باید حداقل تا این روز منتظر بماند و بعد از آن نسبت به عقد قرارداد با این تیم قطری اقدام کند.

رادو بالاخره پولدار شد

بوژیدار رادوشوویچ را حالا باید تنها خارجی پرسپولیس بدانیم که سال‌های زیادی است این تیم را در رقابت‌های مختلف همراهی می‌کند و البته در ابتدای فصل این احتمال می‌رفت که با توجه به عدم دریافت مطالباتش از باشگاه، این تیم را ترک کند و برای دریافت طلبش دست به دامن فیفا شود.

این بازیکن که بعد از بازگشت به ایران بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود، مدتی بود که به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت پیش‌پرداخت فصل جدید ناراحت بود، اما حالا شنیده می‌شود که با پرداخت پول توسط بشار رسن، باشگاه پرسپولیس هم نسبت به پرداخت بخش قابل‌توجهی از مبلغ قرارداد این فصل رادو اقدام کرده و براساس شنیده‌ها او توانسته حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد فصل جدیدش را از سرخ‌ها دریافت کند.

بشار یک پرونده فیفا را مختومه کرد؟

یکی دیگر از بدهی‌های پرسپولیس به افراد خارجی که نیازمند تهیه ارز بود، مربوط به والنسیا اینگیو بود که به حکم نهایی فیفا هم رسیده و مدت‌ها بود که پرسپولیسی‌ها از پرداخت آن ناتوان بودند. حالا به‌نظر می‌رسد با پولی که بشار به باشگاه پرداخت کرده پرسپولیسی‌ها می‌خواهند این پرونده را هم در فیفا مختومه کنند تا خیال‌شان از بابت بسته شدن یک پرونده دیگر راحت شود.

گقتنی است بدهی سرخ‌ها به دستیار کالدرون ۷۵ هزار دلار است که به‌نظر می‌آید ظرف یکی، دو روز آینده این پول هم به حساب این مربی واریز شود تا خطری از این بابت آنها را تهدید نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج