اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۲۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آنتن تلویزیون، پیشکش به بازنده‌ها

منصوریان که ۳ ماه قبل زنوزی را «برادر بزرگ» خودش خوانده بود، چگونه خودش را به تلویزیون رساند تا یک ساعت علیه او حرف بزند؟

روزنامه همشهری: منصوریان که ۳ماه قبل زنوزی را «برادر بزرگ» خودش خوانده بود، چگونه خودش را به تلویزیون رساند تا یک ساعت علیه او حرف بزند؟

دوشنبه‌شبی که گذشت، علیرضا منصوریان میهمان برنامه «فوتبال برتر» بود که حضور او در این برنامه و صحبت‌هایش باعث ایجاد حواشی و بازخوردهای متعددی شد. منصوریان پس از حضوری کوتاه‌مدت در باشگاه تراکتور و بعد از کسب ۶امتیاز در ۵بازی از سرمربیگری این تیم برکنار شد و تمام صحبت‌هایش در این برنامه پیرامون همین موضوع بود. او حرف‌های زیادی علیه مالک باشگاه تراکتور زد که خیلی از آنها در تناقض کامل با صحبت‌های پیشین او در این باره بودند.

دلبری از قرمز و آبی و تبریز

علیرضا منصوریان سخنور خوبی است. اگرچه خیلی وقت‌ها با استفاده از واژه‌های انگلیسی بساط سرگرمی مخاطبان را فراهم کرده و گاهی هم با تناقض‌گویی به مرز رسوایی نزدیک شده اما خیلی از اوقات هم با چرب‌زبانی توانسته کلمات را به سود خودش به کار بگیرد. او دوشنبه‌شب در تلویزیون هم سعی کرد از همین ترفند استفاده کند. همان ابتدا از کری‌خوانی ابراهیم شکوری انتقاد کرد تا دل استقلالی‌ها را به دست بیاورد و بلافاصله از حضور پرسپولیس در فینال و کادر فنی این تیم تعریف و تمجید کرد تا دل پرسپولیسی‌ها را هم با خودش نرم کند. به موازات اینها در حالی که از مالک تراکتور به شدت انتقاد می‌کرد از خوبی‌های مردم تبریز گفت و در تعریف از ۳کاپیتان این تیم هم سنگ‌تمام گذاشت. او برای همراه کردن افکار عمومی با خودش تلاش زیادی انجام داد که شاید اگر این تلاش را در شغل مربیگری‌اش به خرج می‌داد هر ۳تیم اخیرش را با کارنامه‌ای شکست‌بار ترک نمی‌کرد.

آدیداس‌های مید این مرند!

علیرضا منصوریان که اصرار داشت اسمی از زنوزی نبرد و او را «مالک» خطاب کند در بخشی از حرف‌هایش گفت: «من از مالک خواستم در شروع کار ۳۰درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی و... را پرداخت کند و اگر تیم نتیجه نگرفت در همان هفته سوم مرا برکنار کند. ایشان هم قبول کرد اما تا قبل از بازی هفته پنجم با فولاد هیچ پرداختی به کادر فنی و پزشکی نداشتند و قبل از این بازی هم فقط ۳درصد از قرارداد را پرداخت کردند که مثل پرتاب یک بمب میان تیم بود.»

مربی اخراجی تراکتور با تکیه بر همین بدقولی مالک، تاکید کرد که وقتی نصیرزاده بعد از هفته پنجم به او خبر داده در فکر اخراج او هستند، پاسخ داده: «به مالک بگو مگر چه داده‌ای که از ما توقع پیروزی داری؟» منصوریان در بخش دیگری از حرف‌هایش به مشکلات تیم در بخش لباس و ملزومات اشاره کرد و مدعی شد روزهای زیادی را بدون امکانات اولیه سپری کرده چون مسئولان باشگاه ادعا می‌کردند منتظر لباس‌های آدیداس هستند. اما در نهایت آدیداس‌های تقلبی ساخت تبریز و مرند به تیم داده‌اند. او در ادامه گفت: «باشگاه تراکتور طی ۲سال اخیر ۸مدیر و ۸سرمربی تغییر داده است. علت این مساله هم مالک‌محور بودن تراکتور است.»

سلاخیِ برادر بزرگ‌تر

اما شاید تندترین و عجیب‌ترین صحبت‌های منصوریان علیه مالک تراکتور جایی بود که از تصمیم زنوزی برای ریاست در فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: «اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال شود، قطع به یقین بنده در فوتبال ایران مربیگری نمی‌کنم. این خبر را به فوتبالی‌ها علی‌الخصوص هواداران استقلال و پرسپولیس بدهم که اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال شود، با این دیدگاهی که در ذهنش دارد، استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد. خواهش می‌کنم فوتبال را به فوتبالی‌ها یا به مدیران ارشد بدهید که فارغ از رنگ مدیریت کنند.»

منصوریان تمامی این صحبت‌ها را در حالی علیه زنوزی به زبان آورد که همین دو سه ماه قبل در بدو ورودش به باشگاه تراکتور با تعریف و تمجید از زنوزی او را برادر بزرگ خودش خوانده بود! به صحبت‌های منصوریان در تاریخ ۲۷شهریورماه توجه کنید: «زمانی که آقای زنوزی و آقای الیاسی با من تماس گرفتند، گفتم به‌خاطر شور هواداران و احترامی که برای شما قائلم به تراکتور می‌آیم. من خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای برای آقای زنوزی قائلم و ایشان مانند برادر بزرگم هستند. آقای زنوزی برای فوتبال از جیب خودش خرج می‌کند و به همین خاطر احترام ایشان واجب است.» برای اینکه «آقای زنوزی» به «مالک» تبدیل شود و این همه انتقاد به «برادر بزرگ» شکل بگیرد، فقط ۳ماه زمان لازم بود!

اتحادیه بازنده‌های مقیم مرکز

علیرضا منصوریان طی یک ساعت حضور در «فوتبال برتر» حرف‌های پرحاشیه‌ای زد که نوک پیکان اغلب آنها به سمت باشگاه تراکتور و مالکش بود. اما در دقایق پایانی با یک ادعای عجیب سعی کرد یک تیر هم به سمت دیگری شلیک کند. او مدعی شد پیش از آمدن به این برنامه تهدید شده که اگر در تلویزیون حاضر شود دیگر اجازه کار در فوتبال را به او نخواهند داد. ادعایی عجیب و غریب که ابتدا اذهان را به سمت باشگاه تراکتور و اطرافیانش می‎برد، اما در ادامه مجری فوتبال برتر از این پاس تودر منصوریان استفاده کرد و حرف جالب‌تری زد: «بله، این اتفاق برای اغلب مهمانان برنامه ما می‌افتد. با آنها تماس می‌گیرند و تهدیدشان می‌کنند.»

میثاقی با این ادعا، شکل دیگری به داستان داد و سعی کرد برای حواشی مربوط به برنامه خودش و دوگانه‌ای که از ابتدای راه‌اندازی این برنامه شکل گرفته هم امتیاز جمع کند. در این لحظات، دو طرف میز در مظلوم‌نمایی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. پیش از آن هم منصوریان با اشاره به پخش زنده فینال از شبکه۳ به مدیران این شبکه تبریک گفته بود که با وجود کارشکنی‌های AFC موفق به این کار شده‌اند. او در پایان حرف‌هایش هم یک بار دیگر به این موضوع اشاره کرد تا برای میزبانش سنگ‌تمام گذاشته باشد.

اما سوالی که از ابتدای حضور منصوریان در استودیو تا همین لحظه کسی پاسخی برایش ندارد این است که اساسا سرمربی اخراجی تراکتور با چه منطقی در این برنامه حضور داشت؟ تا جایی که به یاد می‌آوریم چهره‌های برتر هر هفته (یا هر فصل) به پاس موفقیت‌شان میهمان مهم‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون می‌شدند. مربی شکست‌خورده تراکتور با چه منطقی میهمان ویژه تلویزیون شد و یک ساعت آنتن را در اختیار گرفت تا حرف‌های دلش را بزند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منصوریان چرا قبول نمیکنی که مربی نیستی .شما فقط بلدی حرف بزنی .امان از زنبور بی عسل .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج