adexo3
۱۰۷۲۹۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاداش آسیایی کمتر از ۲میلیون دلار می‌شود؟

پرسپولیس بعد از نایب‌قهرمانی در آسیا حالا باید با نساجی پنجمین بازی خودش در لیگ برتر را برگزار کند و رسما وارد کارزار بازی‌های داخلی شود.

روزنامه فرهیختگان: پرسپولیس بعد از نایب‌قهرمانی در آسیا حالا باید با نساجی پنجمین بازی خودش در لیگ برتر را برگزار کند و رسما وارد کارزار بازی‌های داخلی شود. در این روزها اخبار مختلفی از این باشگاه پرطرفدار به‌گوش می‌رسد. اما باید درموردشان از باشگاه پرس‌وجو کنیم. آنچه در ادامه در گزارش «فرهیختگان» می‌خوانید اخباری است که اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

دریافت پاداش آسیایی، دغدغه بزرگ پرسپولیس

شدت گرفتن تحریم‌ها باعث شده تا باشگاه پرسپولیس دغدغه زیادی برای دریافت این پاداش داشته باشد. این‌بار شرایط از دور قبل سخت‌تر شده و ظاهرا از طریق یک صرافی در مالزی هم امکان دریافت این پاداش وجود ندارد! از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مسئولان باشگاه منتظرند تا در این مورد راهکاری از AFC‌دریافت کنند. باید دید آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند در این مورد به پرسپولیس کمک کند تا پاداش نایب‌قهرمانی‌اش را دریافت کند؟

پاداش آسیایی کمتر از 2 میلیون دلار؟!

از مدت‌ها قبل این خبر منتشر شد که پاداش آسیایی پرسپولیس به‌واسطه حضورش در فینال لیگ قهرمانان ۸/۲ میلیون دلار است اما حالا باشگاه می‌گوید این رقم به‌واسطه نایب‌قهرمان شدن پرسپولیس ۲ میلیون دلار خواهد بود و ارقامی که برای بردهای ابتدایی مطرح شده را مربوط به همین بازی‌ها می‌دانند و با هر مرحله صعود رقم آن مرحله به پرسپولیس تعلق گرفته است. باشگاه پرسپولیس تاکید دارد پاداش نایب‌قهرمانی ۲ میلیون دلار است که البته به‌واسطه اخطار و اخراج بازیکنان در طول مسابقات و دیرکرد حضورشان در رختکن مبلغی از این پاداش کم خواهد شد. باشگاه تاکید می‌کند جریمه محرومیت آل‌کثیر را خود این بازیکن باید بپردازد و از پاداش ۲ میلیون دلاری کسر نمی‌شود. باید دید درنهایت اسناد AFC در این مورد چه خواهد گفت.

پاداش آسیایی برای باشگاه است نه بازیکنان

این سوال مطرح بود که پاداش آسیایی چگونه بین بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تقسیم می‌شود. باشگاه تاکید دارد که این پاداش برای باشگاه خواهد بود و بازیکنان و کادرفنی بر اساس آپشن‌هایی که در قراردادشان وجود دارد پاداش خود را دریافت خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد بازیکنان فقط بر اساس قرارداد دستمزد و پاداش خود را می‌گیرند.

پرسپولیس 700 هزار دلار برای رضایتنامه رضاییان ندارد

نوشتند و گفتند که رامین رضاییان نیم‌فصل به پرسپولیس باز خواهد گشت. باشگاه موضوع را کاملا رد می‌کند و می‌گویند رضایتنامه این بازیکن ۷۰۰ هزار دلار است و باشگاه چنین رقمی را نمی‌تواند بپردازد. بعد هم تاکید دارند خود رضاییان هم تمایلی به بازگشت به ایران ندارد و اصلا موضوع جذب این بازیکن در میان نیست. گفته می‌شود او در قطر خواهد ماند چراکه در این سال‌ها عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشته است.

یارگیری در نیم‌فصل با هزار اما و اگر

هواداران پرسپولیس می‌خواهند بدانند جذب بازیکنانی همچون رضا شکاری و امین قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل توسط تیم محبوب‌شان چقدر صحت دارد. باشگاه می‌گوید برای جذب بازیکن چند اتفاق باید بیفتد! اول اینکه کادرفنی در این مورد باید اظهارنظر کند و تا الان گل‌محمدی درخواست جذب هیچ بازیکنی را در نیم‌فصل نداده است. دوم اینکه لیست پرسپولیس با توجه به حفظ نام آل‌کثیر و محمد انصاری، در لیست جای خالی ندارد و نام بشار رسن هم از لیست بازیکنان ۲۵ سال خارج شده است. پس برای جذب بازیکن جدید باید کادرفنی دستور مازاد کردن نام بازیکنان موردنظرش را بدهد که تا الان چنین درخواستی صورت نگرفته است.

راحت از دست دادن بازیکنان و ناراحتی از بقیه باشگاه‌ها!

باشگاه پرسپولیس به‌خاطر عدم‌همکاری برخی باشگاه‌ها در زمان نقل‌وانتقالات ناراحت است. درحالی که مسئولان باشگاه به‌راحتی مجوز حضور بازیکن خود را برای حضور در تیم دیگر صادر کردند باشگاه‌های دیگر با انتقال بازیکن خود به پرسپولیس مخالفت کرده و حتی یکی از باشگاه‌ها در لحظه آخر نقل‌وانتقالات یکی از بازیکنان مورد نظر پرسپولیس را از داخل باشگاه به‌سمت خود فراخواند و مانع توافق پرسپولیس با این بازیکن شد. البته همه به یاد دارند که بازیکن مورد نظر سرخ‌ها برای بند حق فسخ قرارداد با پرسپولیس به توافق نرسید و به باشگاه دیگر رفت. به‌نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس خیلی راحت‌تر از سایر باشگاه‌ها بازیکنانش را راهی تیم‌های دیگر می‌کند که این خودش یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود.

2 بار مذاکره سمیعی با بشار

باشگاه تاکید دارد قرارداد جدایی بشار رسن که با هیات‌مدیره به امضا رسید دیر به اطلاع سمیعی رسیده و مدیرعامل جوان پرسپولیس ۲ مرتبه تلاش کرده تا مانع جدایی بشار رسن شود. گفته می‌شود سمیعی یک بار قبل از حضور تیم در قطر با این بازیکن مذاکره کرده و یک بار هم این مذاکرات رو در قطر داشته تا بلکه بشار را از رفتن منصرف کند. اما شنیدیم بشار راضی به ماندن نشده و درنهایت با اعضای تیم خداحافظی کرده است. شنیدیم پیشنهاد پرسپولیسی‌ها ۶۰۰ هزار دلار به این بازیکن بوده اما پیشنهاد ۲/۱ میلیون دلاری تیم قطر رسما همه شانس‌های پرسپولیس را برای نگه داشتن این بازیکن از بین برده است. پیش از این شنیدیم که هیات‌مدیره توافق خود با بشار را پیش‌روی سمیعی قرار داده و امضای موافق او را هم پای این قرارداد گرفته است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج