جاباما
۱۰۷۲۹۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت سرخ‌ها به لیگ بدون رسن!

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر امروز ۳ بازی در شهر‌های آبادان، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. ۲ تیم بدون برد ماشین‌سازی و ذوب‌آهن در این هفته میزبان حریفان خود هستند و باید ببینیم آیا آخرین صفر‌های جدول رده‌بندی نیز امروز با برد این ۲ تیم پاک خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

روزنامه خراسان: در ادامه هفته هشتم لیگ برتر امروز ۳ بازی در شهرهای آبادان، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. ۲ تیم بدون برد ماشین‌سازی و ‌‌‌ذوب‌آهن در این هفته میزبان حریفان خود هستند و باید ببینیم آیا آخرین صفرهای جدول رده‌بندی نیز امروز با برد این ۲ تیم پاک خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد .‌‌‌ذوب‌آهن امروز در‌حالی میزبان گل‌گهر است که هنوز ‌رنگ برد را در این فصل ندیده و روی پله پانزدهم جدول ایستاده. جایگاهی که شایسته ‌‌‌تیم ذوب‌آهن قدیمی و ریشه‌دار نیست.

در سوی مقابل گل‌گهر فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با امیر قلعه‌نویی و البته گلزنی‌های منشا خود را در جمع مدعیان‌‌ می‌بیند. گادوین منشا در ۷ هفته ۹ گل زده که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود. کنترل این مهاجم زهردار برای خط دفاع پراشتباه ‌‌‌ذوب‌آهن کار آسانی نخواهد بود.در دیگر بازی امروز ماشین‌سازی تبریز دیگر تیم بدون برد لیگ میزبان نفت‌مسجدسلیمان است. نفت مسجدسلیمان هفته گذشته توانست کار بزرگی کند و فولاد‌خوزستان را شکست بدهد و مسلما تیم میزبان با مربی موقت کار آسانی نخواهد داشت.

در آخرین بازی امروز نیز نفت آبادان در خانه به مصاف تراکتوری‌‌ می‌رود که با مسعود شجاعی به عنوان مربی موقت خیلی خوب نتیجه گرفته است. تقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول لیگ می‌تواند دیدنی و جذاب باشد، بخصوص این‌که برنده این مسابقه در صورت شکست گل‌گهر مقابل ‌‌‌ذوب‌آهن صدرنشین خواهد شد. تراکتور هفته گذشته ۳ - یک پیکان را در تبریز شکست داد تا با۲ برد متوالی بعد از اخراج منصوریان شرایط خوبی در جدول پیدا کند. نفت آبادان اما در کمال ناباوری در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد تا با‌۱۰ امتیاز یک پله پایین‌تر از تراکتور قرار بگیرد.

نساجی-پرسپولیس؛ معوقه هفته پنجم

فردا پرسپولیس در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود؛ دیداری که قرار بود قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما درخواست پرسپولیسی‌‌ها برای برگزاری این بازی در آزادی به‌دلیل جلوگیری از مصدومیت بازیکنان خود و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستانه فینال آسیا، با مخالفت مسئولان نساجی همراه شد تا در‌نهایت این بازی فردا و در قالب بازی معوقه از هفته پنجم برگزار شود. مسلما جنجال‌‌ها و اختلافات ۲ باشگاه به حساسیت‌های بازی فردا دامن خواهد زد و هر ۲ تیم برای برد و کسب ۳ امتیاز پا به زمین خواهند گذاشت.

این بازی‌ برای پرسپولیس و یحیی ‌‌گل‌محمدی فراتر از یک بازی معمولی و ۳ امتیازی است و مسلما بعد از ناکامی در فینال آسیا، سرخ‌‌ها به‌دنبال بازگشتی قدرتمند به لیگ هستند. یحیی به خوبی‌‌ می‌داند که بردن در این بازی‌ یعنی بازگشت روحیه به اردوگاه سرخ و شکست هم‌‌ می‌تواند نتیجه‌‌‌ای عکس داشته باشد. پرسپولیس فردا می‌تواند با خیال راحت از ۲ بازیکن کارآمد خود بهره ببرد.

‌احسان پهلوان‌ و وحید امیری که در ۴ هفته ابتدایی لیگ، کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا یحیی ‌‌گل‌محمدی بتواند بازی بدون آن‌‌ها را مقابل اولسان تمرین کند، حالا‌‌ می‌توانند از همان ابتدا در ترکیب اصلی بازی کنند. بی‌تردید جدایی بشار رسن از پرسپولیس، بدترین خبر ممکن برای پرسپولیس است اما حداقل ‌‌گل‌محمدی و همکارانش این دلخوشی را دارند که با حضور امیری و پهلوان بسیاری از کمبودهای فنی را برطرف کنند.

شهرخودرو در خانه امتیاز داد

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر سه‌شنبه با برتری سپاهان در خانه مس‌رفسنجان آغاز شد و روز گذشته نیز با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد. در اولین بازی پیکان و سایپا در دربی خودرویی لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که این بازی درنهایت با نتیجه تساوی یک-یک به اتمام رسید‌. در دیگر بازی نیز شهرخودرو میزبان آلومینیوم اراک بود که این بازی هم در‌حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که سهم هر تیم در تعداد گل‌ها ۲ بود. سعید باقرپسند در دقیقه ۱۱ و سیدمهدی حسینی در دقیقه ۲۹ برای آلومینیوم گلزنی کردند و اکبر صادقی در دقیقه ۱۹ و حسین مهربان در دقیقه ۵۷ برای میزبان گلزنی کردند.

همچنین سعید صادقی در دقیقه ۴۴ و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شهرخودرو یک نیمه را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. این دیدار به علت نبودن آمبولانس در ورزشگاه امام رضا(ع)، با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. آلومینیوم با این تساوی و حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در ۶ هفته اخیر، ۱۰ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و شهرخودرو با ۸ امتیاز موقتا به رده دوازدهم صعود کرد.

نتایج و برنامه

مس رفسنجان یک- سپاهان ۲
گل‌ها: قاضی(7) برای مس و شهباززاده(45) و حسینی(76) برای سپاهان
شهر خودرو ۲ - آلومینیوم اراک ۲
گل‌ها: باقرپسند‌(11) و حسینی(29) برای آلومینیوم و صادقی(‌19) و مهربان(‌57‌) برای شهرخودرو
پیکان تهران یک- سایپا تهران یک
گل‌ها: امیر روستایی (22) برای پیکان و رضا جعفری(‌‌73) برای سایپا

امروز

‌‌‌ذوب‌آهن - گل‌گهر‌سیرجان؛ ساعت 15:00
ماشین‌سازی تبریز - نفت مسجد‌سلیمان؛ ساعت ۱۶:۳۰
صنعت‌نفت آبادان - تراکتور؛ ساعت 16:45

فردا-دیدار معوقه هفته پنجم

نساجی قائمشهر - پرسپولیس؛ ساعت 15:00

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج