۱۰۷۳۴۲۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: این وضعیت برای انجام مسابقه نرمال نیست

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که داوری دیدار تیمش مقابل نساجی در مجموع خوب بوده است.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران درباره اعتراضش به داوری اظهار داشت: ما امروز خیلی آرام بودیم. من خوب بودم. نگران من نباشید و مثل قبل آرام هستم. شرایط بازی اینطور بود که صحبت کنیم و بیشتر حرف‌مای‌مان هم با بازیکنان‌مان هم بود. در طول ۹۰ دقیقه هم در فوتبال ایران طبیعی است در یکی دو صحنه به داوری اعتراض کردیم. چیزی نیست که در مورد آن حرف بزنیم. بنیادی‌فر از داوران خوب ماست و شرایط برای داوران هم سخت است. روی گل اولی هم که دریافت کردیم خطا روی امیری آوانتاژ اعلام شد و ما به همین دلیل اعتراض کردیم. به نظرم در مجموع داوری خوب بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا درخواست نکردند بازی با نساجی به فردا موکول شود، گفت: مگر دست ما بود؟ فکر می‌کنم فردا هم همین مشکلات را داشتیم و فرقی نمی‌کرد. من می‌خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. به هر حال ما یک کشور ثروتمند به لحاظ منابع هستیم و گاز و نفت و همه چیز داریم. از مسئولان شهرها می‌خواهم در بحث زیر ساخت‌ها همت بیشتری داشته باشند. مسئولان ما ادعا دارند که ورزش امر به معرف است، وقتی در بخش ورزش هزینه کنیم این هزینه هدر نمی‌رود و این هزینه برای نشاط جامعه است. من همیشه گفتم ما می‌توانیم یک تیم ملی از استان مازندران بدهیم. استعداهای بسیار خوبی با توجه به ژنتیک خوبی که در این استان هست، وجود دارد. باید از این استعدادها خوب استفاده شود، ولی متأسفانه اولویت‌ها یک چیز دیگر است و به ورزش توجهی نمی‌شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران باید ورزش یک اصل باشد و باید شرایطی بگذاریم که ورزشکاران به صورت حرفه‌ای کار کنند. آدم واقعاً وقتی وارد ورزشگاه‌ها می‌شود تأسف می‌خورد. اینجا که سرآمد همه ورزشگاه‌هاست، این استادیوم اولین کار باید کلنگ بخورد و یک مجموعه دیگر ساخته شود. نمی‌دانم چرا نسبت به این موضوع بی‌توجهی شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تأثیر چمن ورزشگاه شهیدوطنی در کیفیت فنی این مسابقه تصریح کرد: تأثیرش آنقدر زیاد بود که نمی‌شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد. به نظرم در این زمین هر تیمی می‌توانست ارسال بیشتری انجام دهد موفق‌تر بود. این وضعیت برای انجام یک بازی لیگ برتری نرمال نیست و شرایط خوبی برای دو تیم نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شروین

      چه بنویسیم
      مگه فایده ابی دارد؟

      کشوری با منابع طبیعی ، سرشار از ثروت و تمدن
      ملتی با احساس و غیور که آماده هر گونه ایثار ست
      چه بر سر کشور و ملت آمده است

      به کجا چنیین شتابان
      هوس سفر نداری ز غبار این بیابان !!

      چه فایده ایی دارد که بنویسیم؟!!!
      غیر از درد نامه ...

      * غواص یک آبهای آزاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج