adexo3
۱۰۷۳۴۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیمار به دنبال تحریکِ مدافع مقابل است

خوانفران در دوران حضورش در برزیل مقابل بازیکنان سرشناسی بازی کرد که یکی از رقبای معروف او نیمار بود.

فوتبالی: خوانفران مدافع کناری اسبق اتلتیکو این روزها به فوتبال خود در سائوپائولو ادامه می دهد. این بازیکن در سال ۲۰۱۹ از اتلتیکو جدا شد تا به مسیر فوتبالش برزیل ادامه بدهد. او در دوران حضورش در برزیل مقابل بازیکنان سرشناسی بازی کرد که یکی از رقبای معروف او نیمار بود.

خوانفران کل کل های زیادی با نیمار داشت که یکی از آنها مربوط به سال ۲۰۱۵ است که کارشان به درگیری فیزیکی و لفظی کشیده شد. در آن بازی خوانفران برای تمسخر شکست برزیل مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ ، عدد هفت را با دستانش به نیمار نشان داد. درگیری لفظی این دو در بازیهای دیگر هم ادامه داشت. خوانفران حالا در مورد ان اتفاقات می گوید که هر اتفاقی که رخ داده ، مربوط درون زمین بوده و هیچ مشکلی با نیمار ندارد.

بازیکن اسبق تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با تلویزیون فوتبال برزیل در مورد آن بازی تعریف کرد:" رویارویی با نیمار درون زمین مشکل است. در آن زمان جوان تر بود. حالا پخته تر است. درگیری های زیادی با او داشتم اما همه چیز درون زمین می ماند. هیچ مشکلی با او ندارم و برایش درون زمین و در تیم ملی برزیل آرزوی موفقیت دارم. بازی کردن مقابل نیمار مشکل است چرا که سبک بازی او این گونه است که به دنبال تحریک کردن مدافع حریف است. کدام بازیکن درون زمین بیشتر اذیتم کردند؟ رونالدوی برزیلی و همچنین کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج