۱۰۷۳۵۴۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پنج ستاره پوشالی روی پیشانی فوتبال ایران

وضعیت اسفناک بازی پرسپولیس و نساجی قائمشهر باردیگر زنگ خطر را برای فوتبال ایران به صدا در آورد تا مسئولان شرایط اضطراری امکانات و سخت افزار‌های تیم‌ها را درک کنند و درصدد رفع آن‌ها برآیند.

شبنم روحی در جماران نوشت: دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال میان نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران جمعه ۵ دی برگزار شد که این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید. این مسابقه عاری از نکات فنی بود و با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر هیچ انتظاری از دو تیم نمی رفت که بتوانند فوتبال زیبایی را ارائه بدهند.

این بازی به هرشکلی که بود برگزار شد در حالی که برخی از کارشناسان معتقد بودند که شرایط برای انجام یک بازی مهیا نبود و مسئولان باید آن را به تعویق می انداختند.

زمانی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان از شرایط ورزشگاه و البته امکانات نساجی انتقاد کرد بسیاری آن را تنها یک بهانه دانستند؛ البته درخواست گل محمدی در دنیای حرفه ای فوتبال جای ندارد اما اتفاقات و صحنه هایی که قبل و حین بازی دو تیم در روز گذشته شکل گرفت ثابت کرد که چرا سرمربی پرسپولیس نگران بود.

لازم به ذکر است این شرایط ناراحت کننده نه فقط برای تیم نساجی و ورزشگاه شهید وطنی حاکم است بلکه حتی ورزشگاه آزادی تهران هم مشکلات فراوانی دارد و متاسفانه هیچ یک از مسئولان هم به دنبال بالا بردن شرایط امکاناتی فوتبال ایران نیستند.

پرسپولیس که در فینال لیگ قهرمانان آسیا در یکی از زیباترین و مجهزترین ورزشگاه های جهان که در جام جهانی هم میزبان خواهد بود به مصاف حریف رفت، یک هفته بعد در ورزشگاهی پا به میدان گذاشت که حامد لک مجبور شد خودش دست به کار شود و با پارو آب را از روی چمن کنار بزند!

فدراسیون پنج ستاره ایران که به دنبال میزبانی جام ملت های آسیا نیز هست حتی یک ورزشگاه همه چیز تمام ندارد و مشخص نیست چه زمانی می خواهد این نمایش میزبانی را تمام کند! اگر به تک تک هواداران فوتبال ایران بگوییم که آیا ما شایسته میزبانی هستیم قطعا پاسخ آن ها منفی است اما مشخص نیست که چرا مسئولان این را نمی دانند! یا خودشان را به ناآگاهی می زنند.

بعد از خط خوردن نام ایران از میان نامزدهای میزبانی هم احتمالا صحبت از دلارهای نفتی و ضدیت AFC با ایران به میان می آید اما کدام عقل سلیم میزبانی مهم ترین تورنمنت آسیا را به کشوری می دهد که حتی نمی تواند لیگش را با کیفیت برگزار کند. آیا می تواند فوتبال جام ملت های آسیا را در استخر پرآب برگزار کرد؟!

همین AFC که مدت هاست می گوییم شمشیرش را برای ایران از رو بسته است همانیست که ما را فدراسیون پنج ستاره کرد؛ پنج ستاره ای که به دروغ روی پیشانی فوتبال ایران هک شد و حالا روز به روز لیگ ایران پسرفت می کند اما همه همچنان امیدوار به جرقه هایی نظیر فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا یا کاندیدا شدن بیرانوند برای عنوان بهترین بازیکن سال هستیم تا کمی خودمان را در میان غول های بزرگ فوتبال آسیا بالاتر بکشیم اما با شرایط فعلی همه چیز تا یکی دو سال آینده بدتر خواهد شد و این می توان زنگ خطر اضطراری برای فوتبال ایران چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی باشد؛ این زنگ خطر مدت هاست به صدا درآمده و گوش همه را کَر کرده اما مسئولان هنوز آن را نشنیده اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنج ستاره پلاستیکی بهش دادن

    • شروین

      چه بنویسیم
      مگه فایده ابی دارد؟

      کشوری با منابع طبیعی ، سرشار از ثروت و تمدن
      ملتی با احساس و غیور که آماده هر گونه ایثار ست
      چه بر سر کشور و ملت آمده است

      به کجا چنیین شتابان
      هوس سفر نداری ز غبار این بیابان !!

      چه فایده ایی دارد که بنویسیم؟!!!
      غیر از درد نامه ...

      * غواص یک آبهای آزاد

    • بدون نام

      دلخوش ب این مقدار نباشید
      آخه دوست عزیز نویسنده شما ی نقطه روشن توی این کشور بما نشون بده ورزش پیشکش

    • بدون نام

      آفرین رحمت به شیر مادرت اینهم زمین چمن بود،خاک تو سر مسئولین دزد،
      زمین خاکی ازش بهتر بود

    • بدون نام

      آون موقع که سپاهان با نفت تو آون زمین بازی کرد همه ساکت بودن ولی حالا چی شده بهتون زور اوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج