اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۳۷۵۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فردا؛ آخرین بازیِ سرمربی بیرانوند

یک سایت بلژیکی اعلام کرد دیدار فردای آنتورپ با شارلوا احتمالا آخرین بازی «ایوان لکو» به عنوان سرمربی آنتورپ خواهد بود.

خبرگزاری مهر: یک سایت بلژیکی اعلام کرد دیدار فردای آنتورپ با شارلوا احتمالا آخرین بازی «ایوان لکو» به عنوان سرمربی آنتورپ خواهد بود.

بحث تغییر «ایوان لکو» سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک و حضورش در یک تیم چینی برای هواداران فوتبال ایران از دو جنبه قابل توجه است.

نخست علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ که در حال حاضر ارتباط چندان خوبی با ایوان لکو ندارد. لکو در بازی با تاتنهام انگلیس و کلاب بروژ بلژیک به بیرانوند بازی داد اما بعد از مسابقه دوم از تصمیم خود برای قرار دادن بیرانوند درون دروازه آنتورپ اظهار پشیمانی کرد.

نکته دوم احتمال حضور «مارک ویلموتس» سرمربی پیشین تیم ملی ایران روی نیمکت آنتورپ و قبول هدایت تیمی است که دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد. بیرانوند با توصیه ویلموتس به تیم آنتورپ رفته بود.

سایت «Het Nieuwsblad» بلژیک در خبری اعلام کرد که ممکن است بازی فردا (یکشنبه) تیم آنتورپ مقابل شارلوا آخرین دیدار ایوان لکو به عنوان سرمربی آنتورپ باشد. این سایت نوشت: «احتمال اینکه لکو با باشگاه چینی به توافق برسد زیاد است. به نظر می‌رسد هم آنتورپ و هم اطرافیان لکو در حال آماده سازی برای تغییر هستند.»

همچنین سایت «voetbalprimeur» نوشت: «لوسیانو دو اونوفریو و پاول گاینزس (به ترتیب مدیر و مالک باشگاه آنتورپ) به دنبال انتخاب یک جانشین هستند. مدیر باشگاه اولویت را به انتخاب ویلموتس داده است اما مالک باشگاه کسی را دوست دارد که علاوه بر دارا بودن شخصیت ویلموتس، رزومه قوی‌تری داشته باشد. هواداران آنتورپ هم مشتاق سرمربی سابق بلژیک نیستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ولی پور

      تا زمانی که شجاع خلیل زاده به پرسپولیس نیامده بود کسی اورانمی شناخت اول باید مسولین ارتش سرخ شجاع را میزاشتند کفش بچه های باغیرت تیم راواکس بزنه بعد باری بهش میدادند این بی غیرت آز پروین و باقری یاد بگیرید غیرت را

      پاسخ ها

      • داداله نژاد

        شجاع دیگر از قلب پرسپپولیسیها خارج شده

    • محمود رضا

      بازم دم بیرو گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج