۱۰۷۴۰۲۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکبخت‌: من خدای حاشیه و ماشین‌بازی بودم

ستاره سابق استقلال مدعی است که بازیکنان جوان باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند تا به خواسته خود در فوتبال دست یابند.

ورزش سه: ستاره سابق استقلال مدعی است که بازیکنان جوان باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند تا به خواسته خود در فوتبال دست یابند.

علیرضا نیکبخت واحدی که علیرغم کیفیت بالای فنی و حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در نهایت با توجه به حواشی سریالی و متوالی که داشت نتوانست به آنچه که تصور می‌شد در فوتبال دست یابد، این روزها به عنوان مربی کار خود را در لیگ دسته اول دنبال می‌کند.

نیکبخت که این روزها در چوکای تالش و در کادرفنی این تیم حضور دارد، درباره شرایط این تیم گفت: بازی خوبی مقابل هوادار به نمایش گذاشتیم و در نهایت با توجه به تجربه بالای حریف نتیجه را واگذار کردیم. با این حال کیفیت فنی تیم ما به شکلی بود که نسبت به آینده می‌توان کاملا امیدوار بود. این هفته بازی سختی مقابل مس کرمان خواهیم داشت اما باید با روحیه بالا و تلاش بیشتر به دنبال کسب نتیجه باشیم.

وی ادامه داد: از علی لطیفی تشکر می کنم با این همه پیشنهادی که داشتند چوکا را انتخاب کردند و مربیانی موفق می شوند که خودشان را داخل چالش قرار بدهند و من خوشحالم که من را هم داخل این چالش کنارشان پذیرفتند. چوکا خیلی حرف برای گفتن دارد. حتی پیشنهاد سرمربیگری در لیگ یک و دسته دو داشته ام و سعی کردم در کنار آقای لطیفی تجربه کسب کنم. تجربه شیرینی است که سه علی کنار هم کار می کنند و تلاش خواهیم کرد تا در هفته‌های آتی انتظارات هواداران چوکا را بیشتر برآورده کنیم.

نیکبخت‌: من خدای حاشیه و ماشین‌بازی بودم

علیرضا نیکبخت که در دوران فوتبالی بیشتر با حواشی‌اش شناخته می‌شد، درباره شرایط این روزها به عنوان مربی توصیه جالبی به بازیکنان جوان دارد و می‌گوید: اگر شرایط حضور در فوتبال اروپا را دارید، صددرصد این ریسک را انجام دهید. من خدای حاشیه بودم ولی از ماشین‌بازی و رفیق‌بازی به نتیجه‌ای نرسیدم. دومین توصیه ازدواج است که می‌توانست به فوتبالم کمک کند اما تازه به آن پی بردم و 2 سال است متأهل شدم. فضای خوبی برای پیشرفت بازیکنان جوان وجود دارد و مسلما حاشیه مانع بزرگی برای آنها خواهد بود.

او در خصوص شرایط استقلال نیز گفت: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و نمی‌شود خرده گرفت. در جمع مدعیان حاضر است و این در حالیست که بازی عقب افتاده هم دارد. تیمی که الان صدر جدول هست نباید زیاد به آن خرده گرفت و این مشکلات حل خصوصا درباره نحوه بازی تیم حل می شود. باید از فرصت موجود برای ارتقای تاکتیکی و توان فنی و بدنی بازیکنان سود برد و امیدوارم کادرفنی به این نتیجه برسد.

وی با اشاره به زمان حضورش در این تیم گفت: استقلال خانه من است و 8 سال در این تیم زحمت کشیدم. از همان اول هر کسی مربی آن بوده حمایتش کرده‌ام تا امروز که محمود فکری سرمربی آن است. من آرامش این تیم را می خواهم. ما هم چشمداشتی به نیمکت باشگاه استقلال نداریم و دوست داریم این باشگاه موفق باشد. برای من الان زود است در باشگاه کار کردن و ترجیح می‌دهم در کنار دیگران تجربه کسب کنم. فکر می‌کنم کسانی که از پایه و دسته‌های پایین تر شروع کردند ماندگارتر بودند تا کسانی از همان ابتدا از تیم های بزرگ شروع می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید موحد

      ظاهرا مد جدید شده هر بازبکن بازنشسته بسمت مربی یا سرمربی استخدام تیمها میشوند بدون گذراندن دوره های مربی گری تعجب اینکه فدراسیون در اینمورد اصلا دخالت نمیکنه مگر هر بازیکن بنام یا معروف میتونه مربی خوبی باشه

    • بدون نام

      ماچ کردنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج