adexo3
۱۰۷۴۶۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدیری که به حقوق خارجی‌ها اعتقادی نداشت!

مدیران باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با سرازیر شدن بسیاری از بدهی‌های معوقه به باشگاه مواجه شده‌اند و در مهم‌ترین این بدهی‌ها باید رقمی بیش از ۵۰۰ هزار یورو به بودیمیر بپردازند.

روزنامه فرهیختگان: مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها با سرازیر شدن بسیاری از بدهی‌های معوقه به باشگاه مواجه شده‌اند و در مهم‌ترین این بدهی‌ها باید رقمی بیش از ۵۰۰ هزار یورو به بودیمیر بپردازند و جدا از این بازیکن، بدهی کالدرون و دستیارانش و همچنین جری بنگستون که از حدود ۴ سال قبل طلبی از سرخ‌ها دارد نیز به‌زودی روانه باشگاه می‌شود تا کار برای مدیرانی که پولی در بساط ندارند به‌شدت سخت شود.

جری بنگستون بازیکن هندوراسی اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم ملی کشورش را هم دارد این روزها پرونده‌ای علیه سرخ‌ها در دیوان عدالت ورزش گشوده و خواهان دریافت ۷۰ هزار دلار از حق و حقوق خودش از این باشگاه شده است.

این بازیکن که بعد از یک فصل بازی در پرسپولیس این تیم را ترک کرد، بعد از جدایی توافق کرد که بخش باقی‌مانده پولش را در چند قسط دریافت کند اما تغییرات زیاد مدیریتی و رویکردهای مختلفی که مدیران این باشگاه در دستور کار خود قرار دادند باعث شد تا این قول و قرار سرخ‌ها با این بازیکن جامه‌عمل پوشانده نشود و او مجبور شود که برای دریافت حق و حقوقش به CAS پناه ببرد.

مدیری که به حقوق بازیکنان خارجی اعتقاد نداشت

یکی از مواردی که شاید کمتر مورد توجه رسانه‌ها و هواداران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته این است که بسیاری از شکایاتی که توسط خارجی‌ها در سال‌های اخیر از باشگاه پرسپولیس صورت گرفته مربوط به دوره‌ای بوده که علی‌اکبر طاهری مدیریت باشگاه را برعهده داشته و جری بنگستون آخرین بازمانده از بدهی‌های طاهری به خارجی‌های اسبق پرسپولیس است. طاهری از نظر هواداران سرخ به مدیری موفق شناخته می‌شود که توانست ثبات را در این تیم حکمفرما و زمینه شکل گرفتن پرسپولیس نوین را فراهم کند اما او در پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان خارجی به‌شدت ضعیف عمل کرد و باعث شد که مدیران بعد از او مشکلات زیادی را از بابت کم‌کاری طاهری متحمل شوند.

پیش از جری بنگستون، بازیکنانی مثل گابریل، ماریچ و تادئو هم با شکایت از سرخ‌ها توانستند مبالغ قراردادشان را دریافت کنند که تمامی این بازیکنان در دوره مدیریت طاهری اقدام به ترک پرسپولیس کرده بودند و او هیچ اقدامی برای توافق و تسویه‌حساب با آنها نکرده بود. نباید فراموش کنیم که بدهی به برانکو و دستیارانش نیز در زمان مدیریت طاهری وجود داشت که با حضور مدیر بعدی این پول هم پرداخت شد و جدایی زودهنگام پروفسور از پرسپولیس رقم نخورد.

باشگاه پرسپولیس: نامه یا حکمی به دست ما نرسیده است

مطرح شدن شکایت جری بنگستون در دیوان عدالت ورزش باعث شد تا این موضوع را از طریق باشگاه پرسپولیس دنبال کنیم. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «واقعیت این است که هنوز هیچ نامه یا حکمی از CASبه باشگاه نرسیده است و مشخص نیست که باشگاه به چه مبلغی محکوم می‌شود و اصلا رای آنها چه خواهد بود. آنچه مشخص است این بازیکن از طریق CASعلیه باشگاه پرسپولیس اقامه دعوا کرده و ما هم دفاعیات خود را ارائه کرده‌ایم اما اینکه رایی صادر شده باشد و پرسپولیس را به مبلغی محکوم کرده باشند، موضوعی نیست که صحت داشته باشد و ما که در باشگاه هستیم از آن بی‌خبریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج