۱۰۷۴۹۴۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

اگر لالیگا جای لیگ برتر بود ...!

سازمان لیگ با تن دادن به خواسته‌های غیرمنطقی و بی پایه و اساس هر تیمی، وضعیت برگزاری لیگ برتر را برهم ریخته و ممکن است اتفاقات بدتری در ادامه فصل به وقوع بپیوندد.

جماران: حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث لغو چند دیدار سرخپوشان در هفته‌ های ابتدایی لیگ شده است اما برخلاف روال سابق و عرف رایج در فوتبال اروپا، بازی های شاگردان گل محمدی به جای همزمانی با سایر تیم های لیگ برتر، از جایی که لغو شده، پیگیری می‌شود!

در واقع در شرایطی که پرسپولیس همراه با سایر تیم‌ها از هفته هشتم لیگ را دنبال کند و در انتظار زمانی اضافه برای برگزاری بازی‌ های معوقه اش در هفته پنجم، ششم و هفتم بماند، کاملا برعکس عمل می‌کند اما علت این اتفاقات ریشه در خواسته عجیب استقلال و مماشات سازمان لیگ با این تیم برای راضی نگه داشتن همه رقبا دارد.

بازگشت پرسپولیس از دوحه به تهران، همزمان با هفته هشتم لیگ برتر بود و این تیم باید در داربی پایتخت با رقیب همشهری یعنی استقلال رو به رو می شد ولی آبی پوشان پایتخت به این موضوع اعتراض و اعلام کردند در شرایطی در داربی بازی خواهند کرد که شمار بازی های پرسپولیس با استقلال برابر شود!

اگر لالیگا جای لیگ برتر بود ...!

در نتیجه سازمان لیگ بدون دلیل موجه و برخلاف روالی که در فصول گذشته دنبال می شد، تن به خواسته استقلال داده و در عوض تقویم لیگ برتر را کاملا بهم ریخته است. در واقع در حالی که در همین هفته با برگزاری داربی هفته هشتم تمام می شد، این اتفاق رخ نداده و تمام هفته های پیش رو بدون اینکه بسته شود، وارد هفته بعدی می شود!

اگر لالیگا جای سازمان لیگ و رئال مادرید جای استقلال بود

خواسته عجیب استقلال و پذیرش این موضوع از سوی سازمان لیگ در شرایطی است که نگاهی به فوتبال اروپا و لالیگا نشان می دهد دو تیم همشهری رئال و اتلتیکو هم در آستانه داربی این شهر در چنین شرایطی بودند اما هرگز اتفاقات لیگ برتر ایران در اسپانیا رخ نداد.

اتلتیکو در شرایطی با رئال بحران زده در آن مقطع بازی کرد که دو بازی کمتر از تیم زیدان انجام داده بود اما رئال برای فرا رسیدن زمان بهتری و پشت سر گذاشتن بحران، هرگز بهانه برابری بازی هایش با اتلتیکو را مطرح نکرد و در عوض با این تیم در دربی بازی کرد و برنامه های لالیگا هم یکی پس از دیگری بهم نریخت.

در شرایطی که به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات باشگاهی ایران با تاخیری 4 تا 5 ماهه برگزار شده و سازمان لیگ باید با برنامه ریزی مدون، لیگ برتر را به صورت دقیق و منظم پیش ببرد، تن دادن به خواسته های غیرمنطقی و بدون پایه و اساس هر تیمی، لیگ برتر را در ادامه راه دستخوش وضعیت ناگواری خواهد کرد و ممکن است رشته امور از دست متولیان سازمان لیگ هم خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالت

      حتما اینم از الطاف وزیر ورزشه دیگه پس چرا صدای هیچکس در نمیاد فقط چون پرسپولیس پوکر کرده همه دارین دق میکنین

    • ع. م

      واقعا که اگر همه قضاوت هایتان مثل این باشه که باید فاتحه همه چیز را خواند آنقدر یکطرفه و بچه گانه یک تیم را میکوبید و تیم خودتان را محق جلوه میدید که واقعا مضحک و خنده داره
      خدا انشاالله شما و این برترینها و تمام پشتیبانان لنگ را از روی زمین برداره که فوتبال مملکت را به افتضاح کشیدید

    • بدون نام

      خواهش میکنم.فوتبال اسپانیا را با ایران مقایسه نکنید.من خودم بچه روستا هستم.تعطیلات نوروز هرسال مسابقه میزاریم بین روستاها .انصافا ازلیگ ایران منظم تر برگزار میشه.

    • احسان

      اولا که این حرف شما از اساس دروغه چون استقلال این جوری نخواسته بلکه سوگلی دولت اینو خواسته که از فینال اومد با استقلال بازی نکنه همه تیمها از دست دولت و وزیر و فدراسیون رنگی شاکی هستن

      پاسخ ها

      • حمید یزدانی

        بابا این برنامه همش پرسپولیسی هستن
        اخه بگو اگه لالیگا هم بودش،نمیذاشت دوبازی قبل از فینالشون لغو بشه
        و فقط هفته ای لغو میشد که فینال بودش،و درکل یه بازی عقب افتاده داشت،نه ۳تا

    • حامد

      اشکال از تیم ها نیست ، اشکال از اون سازمان لیگ بی کفایت هست که هر تیمی زور داشت براش این کارا رو میکنه

    • بینام

      آخه آدم ناحسابی لیگ درپیتی ایران رو با لیگ اسپانیا مقایسه میکنی ،اونا که بابا مسعود ندارن ال لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ینی چییییییییییی که باید بازی هامون برابر باشه؟؟؟؟طاینو برا من توضیح بده کیسه کش

    • کککککک

      برو بابا
      یه برنامه درست کردین و همش از تیم پرسپولیس حمایت میکنین
      چرا نمیگی اگه لالیگا بودش و پرسپولیسم بارسلون بودش،هیچوقت دوتا بازی قبلش رو لغو نمیکرد و فقط تو هفته ای که فینال بودش،همون بازی لغو میشد.
      چی میگین برای خودتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر! لیگ قهرمانان اروپا بصورت متمرکز تو یه کشور و پشت سر هم برگزار شد. مثل اتفاقی که برای اولسان افتاد و پشت سر هم تا فینال بازی هاشو انجام داد و مجبور نشد ماقبل فینال برگرده کشورش و درگیر کرونا و قوانین سخت قرنطینه قطر بشه. تو رو خدا مقاومت نکنید دربرابر فهمیدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج