اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۶۶۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی است

تیم فوتبال استقلال تهران برای تداوم صدرنشینی خود در لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی‌کند.

روزنامه کیهان: تیم فوتبال استقلال تهران برای تداوم صدرنشینی خود در لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی‌کند.

در ادامه دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز ۴ بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار استقلال تهران صدرنشین مسابقات به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. شاگردان محمود فکری اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و درتلاش هستند با کسب سه امتیاز این بازی صدرنشینی خود را در لیگ برتر ادامه دهند. این مسابقه آخرین بازی استقلال قبل از دیدار با پرسپولیس است ولی فکری می‌گوید از هم اکنون به دربی فکر نمی‌کند و هر بازی سه امتیاز دارد. هرچند اگر توالی و نظم مسابقات به هم نمی‌خورد این بازی اولین مسابقه بعد از رویارویی با پرسپولیس بود!

استقلال در این بازی میلیچ را به همراه نخواهد داشت. این بازیکن با تنبیه انضباطی سرمربی تیم مواجه شده اما احتمال دارد شیخ دیاباته بعد از مدت‌ها در این مسابقه بازی کند. آبی‌پوشان در بازی با گل‌گهرسیرجان تیم برتر میدان نشان دادند و اگر مثل نیمه اول همان مسابقه بازی کنند شکست دادن آلومینیوم دور از ذهن نخواهد بود.
در این فصل درخشش رشید مظاهری درون دروازه هم خیال آبی‌پوشان را راحت کرده است.

استقلال بعد از پرسپولیس دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد. آلومینیوم اراک هم که در دهم جدول ایستاده است شش هفته است که باخت نداشته و شاگردان رسول خطیبی می‌خواهند رکورد شکست ناپذیری خود را بهبود ببخشند. در تیم آلومینیوم اراک هم محسن ربیع خواه بازیکن سابق پرسپولیس به دلیل مصدومیت غایب است اما جابر انصاری مهاجم سابق استقلال با انگیزه به مصاف آبی‌پوشان خواهد رفت.

استقلال برای اینکه با آرامش و پر انرژی دوشنبه آینده به مصاف پرسپولیس برود باید آلومینیوم را شکست دهد
اما تیم رسول خطیبی به این راحتی تسلیم نخواهد شد. تا لحظه نگارش این گزارش خبری از تعطیلی و لغو مسابقات به دلیل آلودگی هوا نبود.

برگزاری دربی نفتی‌ها در آبادان

در دیگر بازی‌های امروز تیم فولاد خوزستان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. فولاد خوزستان در این هفته شانس صدرنشینی دارد. شاگردان نکونام بازی سختی را مقابل نساجی بردند و اکنون به دنبال بازگشت به جمع مدعیان هستند. فولادی‌ها در این فصل فقط یک بار شکست خورده‌اند و به همین دلیل بعید است تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان با هدف بردن شاگردان نکونام وارد میدان شود. مس رفسنجان مقابل سپاهان یک بازی جنجالی را واگذار کرد و بعد مشخص شد که تصمیم داور در آن بازی درست بوده است. در آبادان تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.

صنعت نفت آبادان برای رسیدن به صدر تلاش می‌کند که پیروز شود و نفت مسجدسلیمان هم برای ماندن در میانه‌های جدول بازی خواهد کرد. باشگاه نفت مسجدسلیمان بالاخره مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره خود را شناخت و باید دید که انتخاب این مدیران چه تاثیری بر روی عملکرد تیم و بازیکنان خواهد داشت. نفت آبادان تیمی است که راحت تسلیم نمی‌شود و تا آخرین ثانیه مسابقه می‌جنگد و نفت مسجدسلیمان هم از بازیکنان جوان و جویای نامی برخوردار است که انگیزه زیادی برای دیده شدن دارند. در مشهد شهر خودرو و سایپا با یکدیگر دیدار می‌کنند. مسابقه دو تیم یازدهم و دوازدهم جدول قطعا برای تمامی تیم‌های حاضر در نیمه پایینی جدول اهمیت دارد. سایپا که با ۷ مساوی رکورددار تساوی در لیگ برتر بیستم است این هفته به مصاف شهرخودرو ۹ امتیازی می‌رود.

شاگردان ابراهیم صادقی هفته گذشته در آخرین ثانیه‌ها برد را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادند. شهرخودرو هم توانست تراکتور را در تبریز متوقف کند. اکنون تقابل سیدمهدی رحمتی جوان با صادقی جذاب‌ خواهد بود. سایپا همچنان از ضعف خط حمله رنج می‌برد و فقط ۵ گل در ۹ مسابقه زده که اصلا آمار خوبی نیست. شهر خودرو اما ۹ گل زده دارد ولی خط دفاعش ضعیف‌تر از سایپاست. احتمال دارد هشتمین تساوی فصل نارنجی‌پوشان تهرانی در شهر مشهد رقم بخورد یا اینکه شاگردان سیدمهدی رحمتی بالاخره بعد از مدت‌ها رنگ برد را ببینند.

لازم به یادآوری است که در نخستین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های ماشین ‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان به تساوی ۳ - ۳ رسیدند.

برنامه کامل دیدارهای هفته دهم به این شرح است:

دوشنبه 15 دی 1399
*شهر خودرو............................................سایپا (ساعت ۱۴:۴۵)
*صنعت نفت آبادان............نفت‌ مسجدسلیمان (ساعت 15)
*استقلال................................آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶:۳۰)
*فولاد.......................................مس رفسنجان (ساعت 16:50)

ﺳﻪشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹
*پیکان.........................................نساجی مازندران (ساعت ۱۵)
*ذوب آهن...................................................تراکتور (ساعت 15)

معوقه از هفته هفتم
*پرسپولیس.....................................................................سپاهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشق ابدی پرسپولیس

      صدر نوسان دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج