اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۶۶۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آبادان برزیلته؛ صنعت‌ نفت فقط در خانه می‌برد

شاید قبل از شروع فصل و زمانی که بازیکنانی مثل مصطفی احمدی، عیسی آل‌کثیر، رضا جبیره، محمد دریس، محمد قریشی، میلاد جهانی، مهدی مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری و مسلم مجدمی از تیم جدا شدند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که صنعت‌نفت آبادان بتواند در هشت هفته ابتدایی لیگ بیستم شروعی فوق‌العاده داشته باشد.

روزنامه ایران ورزشی: شاید قبل از شروع فصل و زمانی که بازیکنانی مثل مصطفی احمدی، عیسی آل‌کثیر، رضا جبیره، محمد دریس، محمد قریشی، میلاد جهانی، مهدی مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری و مسلم مجدمی از تیم جدا شدند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که صنعت‌نفت آبادان بتواند در هشت هفته ابتدایی لیگ بیستم شروعی فوق‌العاده داشته باشد اما سیروس پورموسوی با جذب بازیکنانی همچون حامد فلاح‌زاده، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، رضا خالقی‌فر، علی آل‌کثیر، علی پورمحمد، علی عبدالله‌زاده، فرزین گروسیان، محسن آقایی و محمد طیبی ضمن برطرف کردن نقاط ضعف تیمش، از صنعت‌نفت تیمی یکدست ساخت.

تیمی که به نظر می‌رسد خیلی برای جذب بازیکن ریخت و پاش نکرده و خیلی بازیکن گرانقیمت هم به خدمت نگرفته اما فوق‌العاده قابل احترام است.

آنها با اینکه لیگ را با برتری مقابل پیکان و بعد از آن باخت به پرسولیس آغاز کردند اما پس از آن در شش بازی بعدی فقط یک بار دیگر شکست خوردند. تیم پورموسوی تا اینجای لیگ تنها تیمی است که تمام بازی‌های خانگی‌اش را با پیروزی پشت سرگذاشته است.

پیکان، ذوب‌آهن، گل‌گهر و تراکتور تیم‌هایی بودند که از حضور در ورزشگاه تختی آبادان امتیازی نصیب‌شان نشد. این ۱۲امتیاز در حالی برای طلایی‌پوشان آبادانی به دست آمده که آنها به عنوان یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ مثل سایر تیم‌ها از حضور هوادارانش محروم است.

البته فراموش نکنیم که آنها در خارج از خانه تیم متفاوتی هستند. به طوری که از پنج بازی فقط سه امتیاز به دست آورده‌اند. تیمی که ۷ گل از ۱۰ گلش را در خانه می‌زند حتماً مشکلاتی در بازی‌های بیرونی دارد.

اگر نفتی‌ها فعلاً به همان اندازه که به لحاظ پیروزی در بازی‌های خانگی بهترین تیم لیگ بیستم هستند اما باید برای بازی‌های خارج از خانه‌شان هم فکری کنند چون ادامه این روند خیلی نمی‌تواند تضمینی برای تداوم بالانشینی‌شان باشد.

به هر حال تیم پورموسوی تا اینجای لیگ و در قیاس با تیم‌های متمول و پرمهره کار بزرگی انجام داده و بدون شک آنها نیاز به حمایت بیشتری دارند تا همچنان یکی از بهترین تیم‌های لیگ باشند.

نفت مسجدسلیمان (امروز)، سپاهان و فولاد تیم‌هایی هستند که تا پایان نیم فصل باید به آبادان بروند و باید دید آیا برزیلی‌های این شهر می‌توانند روند پیروزی‌های خانگی‌شان را ادامه دهند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج