۱۰۷۶۹۸۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

اعلام آرای انضباطی پرسپولیس - ذوب‌آهن

کمیته انضباطی فدراسیون رأی مربوط به پرونده دیدار معوق پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان را اعلام کرد.

فوتبالی: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره تخلفات انتسابی به برخی عوامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش سازمان لیگ فوتبال، مفاد صورتجلسه تنظیمی در جلسه کارشناسی اعضا ستاد کرونا در فوتبال که با حضور پزشک تیم ذوب‌آهن برگزار شده است، اظهارات امیرحسین شریفیان در جلسه کمیته انضباطی مبنی بر این بوده است که قاسم حدادی‌فر در دو نوبت در تست شرکت کرده، در تاریخ ۹۹/۹/۱۳ تستش مثبت شده و با انجام آزمایش PCR در تاریخ ۹۹/۹/۲۹ با تست منفی و خود اظهاری و بی‌علامتی به تمرین برگشته است.

همچنین با وجود دفاعیات نماینده باشگاه ذوب‌آهن که مدعی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی دوران همه‌گیری کرونا با وسواس از سوی این باشگاه است در حالی که براساس مفاد راهنمایی گام دوم مبارزه با کووید-۱۹ (کرونا ویروس) ابلاغی به باشگاه‌ها، ضرورت داشته است ضمن انجام دقیق اقدامات مربوط به غربالگری و مراقبتی در صورت وجود علائم با تست مثبت فرد به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار گیرد و مجوز همراهی تیم را نیز نخواهد داشت، اما حضور قاسم حدادی‌فر در تمرینات تیم ذوب‌آهن قبل از انقضای مدت مقرر و عدم ارائه تست منفی نهایی نشان از نقض این مقررات را دارد و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف امیرحسین شریفیان (پزشک تیم)، رحمان رضایی (سرمربی تیم) و قاسم حدادی‌فر (بازیکن تیم) در نقض دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از طریق عدم رعایت و عدم نظارت بر جلوگیری از حضور قاسم حدادی‌فر در تمرینات تیم قبل از پایان مهلت کامل قرنطینه و ایجاد خطر ابتلا برای سایر بازیکنان به کووید-۱۹ محرز و مسلم تشخیص و با این توضیح که درباره لغو بازی بین دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن که بنا بر رعایت احتیاط و به منظور حفاظت از سلامت بازیکنان ذوب‌آهن و پرسپولیس از سوی سازمان لیگ و بنابر اختیاراتی که این سازمان داراست، صورت پذیرفته قصوری متوجه هیچکدام از دو باشگاه نیست، نامبردگان هر کدام مستند به مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شوند.

ضمناً باشگاه ذوب‌آهن در پرداخت جریمه تعیین‌شده دارای مسئولیت تضامنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جالبه مگه سرمربی و پزشک و بازیکن ارکان باشگاه نیستن مگه اون تیم سرپرست و مدیر نداره نظارت کنن.هر کی به هرکی هر کس خواست بیاد یا نیاد

    • بدون نام

      روتون سیا کمیته لی انظباطی و باند باز این عبن مثل نوشدارو بعد از مرگ سهراب میشه ... آفرین بر فدراسیون که کلی پول کاسب شده ... خخخخخخ جریمه ۲۰ تومانی برای هر کدام از متخلفین!!!

    • بدون نام

      خیلی مسخره است تیم تخلف کرده و همین تخلف باعث تعویق بازی شد با جریمه نقدی سر و ته قضیه رو هم آوردن

    • علی

      خدا به راه راست هدایت کند ابلهان را

      کمیته انضباطی فکر میکنه با این پولها میشه پول شستا رو جور کرد

    • بابک

      به همین راحتی ؟
      ماست مالی کردین رفت
      بعد میگین چرا afc چنین رایی هایی صادر میکنه
      اشکال از خودتونه
      afc
      قهرمان ۲۰۱۹ آسیا را به علت حد نصاب نرسیدن بازیکن از جریان مسابقات کنار گذاشت . بعد شما برای یک تیم هوچیگر رای جریمه صادر میکنید . فوتبال دو زاری به این میگن . خدا میدونه پرسپولیس از این رای چند تا ۲۰ میلیون ضرر کرد

    • بدون نام

      خسته نباشید واقعا

    • بدون نام

      با پول سر و تهش رو در آوردن. .... چرا زودتر حکم رو اعلام نکردید. چرا تیمی که تخلف کرده رو تشویقش میکنید. اگه همین مورد برای استقلال پیش میومد چیکار میکردید؟ معلومه سه بر هیچ برای استقلال میزدید نتیجه رو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ واقعا که خیلی رو دارین لنگی ها

    • تقی

      پرسپولیس متقلب ترین تیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج