۱۰۷۷۱۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاستا گزینه اصلی جانشینی حمدالله در النصر

گزارش های رسانه های مراکشی حاکی است که هیات مدیره باشگاه النصر تصمیم گرفته از شر عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی این تیم و آقای گل لیگ قهرمانان آسیا خلاص شود.

ورزش سه: گزارش های رسانه های مراکشی حاکی است که هیات مدیره باشگاه النصر تصمیم گرفته از شر عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی این تیم و آقای گل لیگ قهرمانان آسیا خلاص شود.

النصر به دنبال جذب دیه گو کاستا ستاره سابق اتلتیکو مادرید است که هفته گذشته قرارداد خود را با این باشگاه اسپانیایی فسخ کرد.

حمدالله سی ساله در تابستان ۲۰۱۸ از الریان به النصر پیوست و توانست با لباس این تیم ۹۵ گل به ثمر رساند. با این حال روزنامه فرانسوی زبان مراکش به نقل از صالح الیامی نماینده این بازیکن گفت که مدیریت النصر انتظار دارد حمدالله برود و در زمستان جانشین این بازیکن را به خدمت به بگیرد. با توجه به حدس و گمان هایی که زده می شود این جانشین بازیکن سرشناس برزیلی-اسپانیایی دیه گو کاستا است که به نظر بازیکن خوبی برای به فراموشی سپردن ستاره مراکشی است.

روزنامه پرتغالی رکورد اعلام کرده بود که الهلال رقیب سنتی النصر نیز در صدد است که دی گو کاستا را در لیست خود بگنجاند و طی چند روز آینده پیشنهادی برای دو سال و نیم و با مبلغ ۱۷ میلیون یورو به این بازیکن بدهد.

نمانیده حمدالله همچنین خاطرنشان کرد که کاستا در حال حاضر اصلی ترین گزینه جانشینی حمدالله است چه این زمستان یا حتی آغاز فصل بعد (۲۰۲۱-۲۰۲۲)

شایان ذکر است که حمدالله در دو فصل گذشته بهترین گلزن لیگ حرفه ای عربستان بود و در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین بازیکن عرب را از آن خود کرد. با این وجود سطح مهاجم مراکشی به دلیل مصدومیت های مکرر و سقوط کلی تیم در دوره روی ویتوریا سرمربی پرتغالی و سابق تیم در فصل جاری به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

کاستا گزینه اصلی جانشینی حمدالله در النصر

حمدالله پیش از آغاز فصل مدیران النصر را تهدید به ترک تیم کرد اما مدیران باشگاه او را متقاعد کردند بماند اما این مهاجم سی ساله تمایل خود را برای بازی به کشورش و بخصوص تیم راجا کازابلانکا بارها اعلام کرده و به نظر می رسد که قصد دارد فوتبالش را در این تیم ادامه بدهد.

با این حال و علیرغم انتشار این اخبار تا امروز خروج این بازیکن از النصر کار دشواری به نظر می رسد آن هم شرایطی که النصر در نقل و انتقالات ازنظر مالی با آن مواجه است.

النصر در نقل و انتقالات زمستانی تا قبل از اخذگواهی صلاحیت مالی قادر به ثبت نام هیچ بازیکنی نخواهد بود. اتفاقی که تا الان رخ نداده و این باعث می شود که النصر نتواند بازیکنی را به خدمت گرفته و یا اجازه جدایی حمدالله را بدهد.

این باشگاه برای به دست آوردن گواهی صلاحیت مالی ابتدا باید بدهی های خود را به بازیکنان و باشگاه هایی که در این مدت با آن ها قرارداد داشته تسویه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج