۱۰۷۷۱۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل برانکو برای تحت فشار قرار دادن پرسپولیس

این که برانکو باشگاه پرسپولیس را برای پرداخت مالیاتش تحت فشار گذاشته، یک پیام روشن دارد؛ تسهیل شرایط بازگشت به بازار کار ایران!

خبرورزشی: این که برانکو باشگاه پرسپولیس را برای پرداخت مالیاتش تحت فشار گذاشته، یک پیام روشن دارد؛ تسهیل شرایط بازگشت به بازار کار ایران!

خبر جدیدی که ابراهیم شکوری مدیر ورزشی پرسپولیس داده این است که نامه‌ای از سوی برانکو و دستیارانش به دستش رسیده که در آن گروه مربیان کروات خواهان تسویه بدهی مالیاتی‌شان در ایران شده‌اند. این یک خبر عجیب است که تا به حال مشابهش را نشنیده بودیم؛ رفتاری تازه که حتما معنایی تازه دارد. صریح‌ترین پیامش هم شاید این باشد که برانکو از الان به فکر حذف موانعش در مسیر بازگشت به بازار کار ایران است.

در یک سیکل معیوب، همیشه مربیان خارجی از ایران می‌رفتند؛ بدون آن که مالیات‌شان پرداخت شود. معمولا باشگاه یا فدراسیون پرداخت مالیات را می‌پذیرفت اما بعد از جدایی طرف آن را نمی‌پرداخت. دست اداره مالیات هم به جایی بند نبود؛ مگر این که مربی مورد نظر بار دیگر در ایران مشتری پیدا کند. در چنین شرایطی مشتری جدید باید بدهی مالیاتی قبلی را صاف می‌کرد تا مربی در صورت حضور در ایران ممنوع‌الخروج نشود. این قصه تا به‌ حال چندین بار تکرار شده است. در مورد همین آقای برانکو، مالیات همکاری او با تیم ملی تا سال ۲۰۰۶ بر عهده فدراسیون فوتبال بود و هرگز پرداخت نشد تا این که باشگاه پرسپولیس هشت سال بعد برای به خدمت گرفتن این مربی کروات ناچار شد بدهی او را به سیستم مالیاتی کشور بپردازد.

از آنجا که پرداخت مالیات برانکو از سوی باشگاه در قرارداد رسمی به صراحت ذکر شده است، ایوانکوویچ خیلی آسان می‌تواند شکایتی جدید از این بابت را در فیفا پیگیری کند. فعلا اخطار اول آمده و البته این بار با توجه به تورم و افزایش دستمزد ایوانکوویچ، تخمین زده می‌شود که بدهی مالیاتی او به ۱۰ میلیارد تومان هم برسد. این که برانکو باشگاه را برای پرداخت مالیاتش تحت فشار گذاشته، یک پیام روشن دارد؛ تسهیل شرایط بازگشت به بازار کار ایران!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قراره بره تراکتور سازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج