جاباما
۱۰۷۷۸۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه اتلتیکومادرید را ترک نمی‌کند

باشگاه اتلتیکومادرید شکی ندارد سرمربی آرژانتینی فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه اتلتیکومادرید شکی ندارد سرمربی آرژانتینی فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند.

دیگو پابلو سیمئونه پس از دیدار مقابل کورنیا ابهام را برای هواداران اتلتیکومادرید به وجود آورد. سرمربی آرژانتینی که تیمش با شکست یک بر صفر از کوپا دل ری حذف شد در میان صحبت هایش از احتمال ترک واندا متروپولیتانو گفت.

با این حال در باشگاه مادریدی شکی وجود ندارد که سیمئونه سال آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. در باشگاه می دانند که سرمربی قبل و بعد از هر بازی صحبت می کند و در هر هفته سه دیدار برگزار می شود. به همین خاطر او خیلی در معرض رسانه ها قرار دارد و ممکن است فرضیاتش را هم بر زبان آورد. با وجود اینکه سیمئونه آن جمله را بر زبان آورد اما در اتلتیکو همه خیلی آرام هستند. سرمربی آرژانتینی تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد و نه تنها تا پایان این تاریخ در تیم خواهد ماند بلکه مدیران روخی بلانکو در نظر دارند قرادادش را تمدید کنند.

اتلتیکو اکنون شانس زیادی برای فتح لالیگا دارد و از بخت های نخست قهرمانی به حساب می آید، به همین خاطر کسی نمی خواهد از صحبت های سیمئونه مشکلی که وجود ندارد برداشت شود. سرمربی آرژانتینی در نشست خبری آینده درباره این جمله اش توضیح خواهد داد کسی که بازی به بازی پیش می رود و حریف بعدی اش اتلتیک بیلبائو خواهد بود. هیچکس به موضوع دیگری فکر نخواهد کرد.

رابطه سیمئونه با مدیران باشگاه خیلی خوب است و سرمربی عادت دارد با برخی از آن ها هر روز صحبت کند. اکنون تنها مساله ای که وجود دارد این است اگر نیاز باشد با یک مهاجم در فصل نقل و انتقالات زمستانی قرارداد امضا شود. آینده سیمئونه برای همه کاملا روشن است: او در این فصل سرمربی اتلتیکو خواهد بود و چند سال دیگر هم بر نیمکت این تیم خواهد نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج