۱۰۸۰۷۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از این کارنامه نمی‌توان دفاع کرد

حتی اگر گواردیولا و مورینیو هم باشی و تیمی را خود ببندی و از ۱۱ بازی تنها ۷ امتیاز بیاوری، این عملکرد و این کارنامه قابل دفاع نیست!

خبرورزشی: حتی اگر گواردیولا و مورینیو هم باشی و تیمی را خود ببندی و از ۱۱ بازی تنها ۷ امتیاز بیاوری، این عملکرد و این کارنامه قابل دفاع نیست!

همیشه از حضور مربیان جوان و جدید در فوتبال حمایت کردیم. فوتبال متعلق به جوان هاست و همانطور که درون مستطیل سبز خون تازه جوانی و انگیزه برای موفقیت لازم است، بیرون زمین نیز با اندیشه‌های جدید و صبر و حوصله برای موفقیت میتوان جلو رفت. فوتبال جای برای تکرار تجربه‌های گذشته نیست و به همین دلیل میانگین سنی مربیان در سطح اول جهان مدام پایین و پایین‌تر می‌آید اما ...

به بهانه جوانگرایی هم نمی‌توان پای هر نتیجه‌ای ایستاد! حتی اگر گواردیولا و مورینیو هم باشی و تیمی را خود ببندی و از ۱۱ بازی تنها ۷ امتیاز بیاوری، این عملکرد و این کارنامه قابل دفاع نیست! البته که همیشه برای ناکامی بهانه هست، از داستان کرونای ‌اصفهانی‌ها هنوز آنقدر نگذشته که فراموش شود. تیم خوب بازی می‌کند و یقه پرسپولیس یا سایر بزرگان را هم گرفته را هم به یاد داریم اما امروز ذوب‌آهن در تهران به سایپا هم باخت تا با ۷ امتیاز در انتهای جدول جا خوش کند. جایگاهی که اگرچه دو سال پیش با آن آشنا شد اما با قدمت و پیشینه یکی از پنج تیم همیشه حاضر در سطح اول فوتبال ایران هیچ تناسبی ندارد.

مدیران ذوب آهن به رحمان رضایی اولتیماتوم داده بودند که اگر از پنج بازی باقی مانده تا نیم فصل پانزده امتیاز گرفت، پاداش روی قراردادش بیاورند. اگر ۱۱ امتیاز گرفت به کارش ادامه دهد و اگر کمتر، برکنار شود. حالا پرنده آسمانی بلاژ ۳ امتیاز بازی اول را از دست داده؛ این یعنی یک مساوی در ۴ بازی آینده به منزله پایان کار وی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج