جاباما
۱۰۸۰۷۶۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

فاضلی: استعفا ندادم، از نساجی برکنارم کردند

سرمربی نساجی مازندران بعد از توقف برابر ماشین‌سازی از سوی باشگاه برکنار شد تا در رختکن از بازیکنان تیمش خداحافظی کند.

فوتبالی: سرمربی نساجی مازندران بعد از توقف برابر ماشین سازی از سوی باشگاه برکنار شد تا در رختکن از بازیکنان تیمش خداحافظی کند.

به نقل از ورزش سه، فاضلی بعد از تجربه حضور در یازدهم بازی لیگ برتر روی نیمکت نساجی، از سمت خود برکنار شد. این تصمیمی بود که به ادعای سرمربی این تیم دقایقی بعد از بازی به او ابلاغ شده و او تصمیمی برای استعفا نداشته است.

یازده هفته و دستیابی به ۹ امتیاز در نهایت باعث شد تا توقف مقابل تیم قعرنشین باعث پایان همکاری وحید فاضلی با نساجی مازندران به عنوان سرمربی باشد. او که در پایان بازی مقابل ماشین سازی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد با خبر مربوط به پایان همکاری‌اش با این تیم به دلیل استعفا اینطور واکنش نشان می‌دهد و مدعی است که تصمیم بر اخراج و برکناری او گرفته شده و او تصمیمی برای استعفا نداشته است: بازیکنان من امروز نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند اما بار دیگر فرصت سوزی‌های زیادی داشتیم که باعث شد موقعیت برد را از دست بدهیم. باید به خاطر این نمایش از سوی بازیکنانم به آنها تبریک بگویم، هر چند باز هم بدشانسی مانع از رسیدن ما به برد شد.

وی درباره اینکه بعد توقف مقابل تیم قعرنشین جدول از سمت خود کناره گیری و استعفا داده است گفت: نه، من استعفا ندادم و از سوی باشگاه برکنار شدم. این تصمیم از سوی آقای دکتر اسدی رییس هیات مدیره در رختکن به من ابلاغ شد و برکنار شدم.

فاضلی در خصوص اینکه خداحافظی‌اش از بازیکنان در رختکن به عنوان استعفا اعلام شده است گفت: بر حسب ادب از بچه ها خداحافظی کردم و همانطور که گفتم تصمیمی برای استعفا نداشتم. امروز تیم ما واقعا همانند دیدارهای قبلی خوب کار کرد و موقعیت های خوبی هم داشت. من به این تیم ایمان داشتم و مطمئن بودم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. اگر می‌ماندم می‌توانستم شرایط را تغییر دهم و به روند نتیجه گیری مطلوب هم دست پیدا کنیم.

سرمربی برکنار شده نساجی درباره این تصمیم باشگاه گفت: من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم و به عنوان یک هوادار همیشه از ته قلبم برای این تیم و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم موفق شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      جناب دکتر
      بنظرم برای شما زود بود که سرمربی باشید ، الزاما هر مشاور خوب نمیتواند یک مجری خوب هم باشد.
      شما و انصاف خودتان ، آیا همین قدر که مشاور خوبی بودید ، سرمربی خوبی هم بودید؟؟؟

    • ارتش سرخ♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️

      باسلام‌.مدیران محترم نساجی.‌ یه پیشنهاد ازطرف یه هوادارباتعصب.چرا آقای فاضلی را تو پست تخصصی خودش برنمیگرودنید.کاری که فصل قبل فکری با کمک ایشون نتایج درخشان گرفت.خواهش میکنم. کمی تفکر لازمه..حیفه مهره تخصصی مثل ایشون به راحتی کنار گذاشته..الانم میتونه مهره مسمر ثمری کنار آقای جلالی باشه..به امید روزهای خوب..یاحق‌‌..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج