۱۰۸۱۳۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش پیولی به ابتلای دو ستاره میلان به کرونا

استفانو پیولی سرمربی میلان به ابتلای دوستاره مهم این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز به کرونا واکنش نشان داد.

ورزش سه: استفانو پیولی سرمربی میلان به ابتلای دوستاره مهم این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز به کرونا واکنش نشان داد.

صدرنشین رقابت های سری آ فرداشب در چهارچوب مسابقات هفته هجدهم میزبان کالیاری خواهد بود و با توجه به تقابل رو در روی اینتر و یوونتوس، پیروزی در این مسابقه می تواند برای شاگردان استفانو پیولی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

ساعاتی پیش باشگاه میلان تایید کرد دو ستاره تاثیرگذار این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز به کرونا مبتلا شده اند و در دیدار فردا غایب خواهند بود. استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر کالیاری گفت: " چند بازیکن مهم ما غایب هستند اما در این فصل شرایط اینگونه است. هر لحظه ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و ما باید برای آنها آماده باشیم. ما همیشه انرژی خود را در لحظات دشوار دوبرابر کرده ایم.

من انتظار دارم که بازیکنان چه در تمرین و چه در طول مسابقات کاملا آماده باشند. نه تنها برای ما بلکه این یک فصل بسیار دشوار برای همه تیم‌ها محسوب می‌شود. یک ماه پیش همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. از طرفی ممکن است در ادامه نیز با چنین شرایطی روبرو شویم. ما مصمم هستیم که بر همه مشکلات غلبه کنیم."

پیولی درباره زلاتان ابراهیموویچ: " ایبرا بازیکن بسیار مهمی برای ماست و همه ما از ارزش هایش آگاه هستیم. او بر مشکلات بدنی خود غلبه کرده و من کاملاً زلاتان را برای مسابقه فردا آماده می بینم."

پیولی در ادامه گفت: "ما باید کار خود را ادامه دهیم و تنها عنوان قهرمانی در فصل زمستان چه چیز کمی برای مان محسوب می شود. باید روی بازی فردا تمرکز کنیم. کار دشواری پیش رو داریم اما باید این بازی را مهمترین جدال در راه قهرمانی بدانیم."

شایعات انتقال ماریو مانژوکیچ به میلان:" ما فردا یک بازی مهم داریم؛ من نمی توانم در مورد بازیکنانی که در تیم نیستند صحبت کنم. من به مدیران خود اعتماد دارم. آنها در صورت وجود فرصت تیم را تقویت می کنند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج