۱۰۸۲۶۳۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

رضاوند: دلیل انتقاد از تیم صدرنشین را نمی‌فهمم

هافبک آبی‌ها، سپاهان و پرسپولیس را رقیبان اصلی استقلال در مسیر قهرمانی می‌داند.

روزنامه همشهری: هافبک آبی‌ها، سپاهان و پرسپولیس را رقیبان اصلی استقلال در مسیر قهرمانی می‌داند

استقلال تراکتورسازی را شکست داد تا با محمود فکری به صدر جدول برگردد، مربی‌ای که در ۱۱‌بازی ابتدایی‌اش عملکرد بهتری در مقایسه با شفر، منصوریان، مجیدی و حتی استراماچونی داشته اما کماکان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. آرش رضاوند که پیش از مصدومیت مهره ثابت فکری بوده، این انتقادات را منطقی نمی‌داند. او در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی درخصوص آخرین وضعیت خودش و استقلال بیشتر توضیح داده است.

داستان مصدومیتت به کجا رسید؟ به بازی با سایپا می‌رسی؟

فعلا که مراحل درمانی‌ام را پشت‌سر می‌گذارم. نمی‌دانم در داربی مصدوم شدم یا اینکه در تمرینات آسیب دیدم. اینطور که پزشکان گفته‌اند ۲‌هفته زمان می‌خواهم تا برگردم. خودم تلاش می‌کنم زودتر آماده شوم اما بعید است به بازی با سایپا برسم.

این هفته با برد تراکتور به صدر برگشتید. حتما احساس خوبی از این اتفاق دارید؟

برد بسیار مهمی را در تبریز به‌دست آوردیم، آن هم برابر تیمی مثل تراکتور. این برد قطعا روحیه و انگیزه تیم را برای بازی‌های بعد بالاتر می‌برد ولی ما مسیر سختی در پیش داریم و این پایان راه نیست. صدرنشینی در این مقطع مهم نیست، مهم این است که در پایان فصل قهرمان شویم.

استقلال چند سال است که در لیگ برتر قهرمان نمی‌شود، فکر می‌کنی در فصل جاری این طلسم شکسته شود؟

ما از لحاظ امتیازگیری روند خوبی داشته‌ایم و رفته رفته شرایط تیم بهتر می‌شود ولی مهم این است که تیم وارد حاشیه نشود و از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی ضربه نخورد. پارسال هم دیدید که چه شرایط خوبی داشتیم ولی به یکباره استراماچونی رفت و حاشیه‌ها به استقلال ضربه زد. اگر اشتباه نکنم در ۴‌بازی، ۲۰‌گل زدیم و روند خیلی خوبی داشتیم و اگر استرا می‌ماند قهرمان می‌شدیم. حالا هم این مهم است که استقلال آرامش داشته باشد و اسیر حاشیه‌ها نشود.

با وجود صدرنشینی انتقادات زیادی به عملکرد فنی استقلال و محمود فکری وارد بوده، انتقاداتی که بعد از داربی به اوج خود رسید. در این خصوص چه نظری داری؟

برای من این موضوع عجیب است که استقلال بعد از برد هم مورد انتقاد قرار می‌گیرد و خیلی‌ها تیم و فکری را تحت فشار قرار می‌دهند. فکری فقط در ۱۱بازی هدایت استقلال را بر عهده داشته و ما باید به این مربی زمان بدهیم تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و بازیکنان هم بتوانند خودشان را با تفکرات سرمربی وفق بدهند. به هر حال گاهی مواقع ممکن است یک تیم در چند بازی انتظارات را برآورده نکند. سؤالم این است که آیا دیگر مدعیان قهرمانی در همه بازی‌ها نمایش فنی خوبی داشته‌اند؟ اگر بازی‌ها را نگاه کنید قطعا جواب این سؤال منفی است. ما الان بعد از ۱۱بازی در صدر جدول قرار داریم ولی دلیل این انتقادها را نمی‌فهمم.

کار کردن با فکری در قیاس با مربیانی مثل استراماچونی، مجیدی و نامجومطلق چطور است؟

هر مربی سبک و تفکرات خاص خودش را دارد و من همیشه تلاش می‌کنم از هر مربی چیزهای زیادی یاد بگیرم. محمودخان هم تلاش می‌کند تا استقلال دور از حاشیه باشد و خوشبختانه جو خوبی هم در تیم وجود دارد. مسئله مهم این است که هواداران از سرمربی و بازیکنان حمایت کنند چون موفقیت استقلال از هر چیزی مهم‌تر است.

فکر می‌کنی اصلی‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی چه تیمی است؟

پنج، شش تیم دنبال قهرمانی هستند. سپاهان امسال تیم خوبی است، من چند بازی این تیم را دیده‌ام و آقای نویدکیا تیم خوبی ساخته است، پرسپولیس هم امسال مدعی است و فولاد هم فکر می‌کنم تیم خوبی است. صنعت نفت هم با ادامه این روند می‌تواند خودش را در بالای جدول نگه دارد و یک رقیب جدی باشد. با این حال سپاهان و پرسپولیس را رقیبان اصلی استقلال در لیگ امسال می‌دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلیلش اینه پرسپولیس که درگیر جام باشگاهها بوده وتراکتور هم که مربی نداشته سپاهان هم تازه افتاده روی دور برد. استقلال هم که به لطف داور و بازی بیشتر اومده صدر جدول.

    • حاج

      چونکه نفهمید

    • بدون نام

      چون پرسپولیس تعدادبازیهاش کمتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج