جاباما
۱۰۸۳۰۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شکایت بیرانوند از پرسپولیس ربطی به فیفا ندارد

وکیل علیرضا بیرانوند اعلام کرد که شکایت این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان است و ربطی به فیفا ندارد.

خبرگزاری تسنیم: وکیل علیرضا بیرانوند اعلام کرد که شکایت این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان است و ربطی به فیفا ندارد.

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکایت موکل خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند حدود پنج میلیارد از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که درخواست آن را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا به آن رسیدگی شود.

وی درباره اینکه شایعه شده است بیرانوند قصد دارد به فیفا نیز شکایت کند، گفت: خیر اصلاً اینطور نیست. این یک موضوع داخلی است و ارتباطی به فیفا ندارد.

وکیل بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات این بازیکن داشته است یا خیر، تصریح کرد: یکی، دو بار با مدیران جدید و قدیم باشگاه پرسپولیس جلسه داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم و به همین دلیل ترجیح داده شد تا طلب بیرانوند را از کمیته وضعیت پیگیری کنیم.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: چیز خاصی نیست و این موضوع فقط مطالبه وجه بازیکن در کمیته وضعیت است است. ما با باشگاه پرسپولیس بر سر میزان طلب بیرانوند اختلاف‌نظر داشتیم و به همین دلیل به کمیته وضعیت مراجعه کردیم تا آنها میزان طلب این بازیکن را مشخص کنند.

وی در مورد اینکه جلسه رسیدگی به این پرونده چه زمانی خواهد بود، گفت: فعلاً چیزی به ما اعلام نشده است. پرونده را کمیته وضعیت بررسی می‌کند و آنها تشخیص می‌دهند که نیاز به تشکیل جلسه است یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج