۱۰۸۳۷۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاداش ویژه برای مدال‌آوران طلای المپیک توکیو

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ورزشکارانی که در توکیو صاحب مدال طلا شوند پاداش ویژه‌ای در نظر خواهیم گرفت.

خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ورزشکارانی که در توکیو صاحب مدال طلا شوند پاداش ویژه ای در نظر خواهیم گرفت.

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز یکشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بخش پایانی این مجمع به صحبت‌های سلطانی فر اختصاص داشت.

سلطانی فر در این بخش با تقدیر از صالحی امیری به خاطر فعالیت همایش طی سه سال گذشته و اقداماتی که توسط او انجام شد، گفت: امیدوارم این اقدامات نشاط در جامعه و موفقیت در ورزش قهرمانی را موجب شود.

وی افزود: خدا را شاکرم طی سال‌های اخیر در کنار موفقیت‌های ورزشی به یک هدف جدی دست یافتیم. جامعه ورزش لذت یک شرایط خاص را چشید. اگر در رویدادهایی مانند جام جهانی، بازی‌های آسیایی، لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات آسیایی و جهانی تک رشته‌ها و… موفقیت‌هایی کسب شد، همزمان جامعه ورزش طعم هماهنگی و همبستگی میان ارکان ورزش را هم چشید و این موفقیت خیلی بزرگی بود.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه فضای هماهنگی و همبستگی ایجاد شده باعث پیگیری با آرامش فعالیت‌ها شد، به برگزاری با تاخیر المپیک اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم با کسب سهمیه‌های باقی مانده کاروانی موفق داشته باشیم، به خاطر کرونا و تحریم طی یک سال گذشته محدودیت‌هایی داشتیم اما تلاش‌ها این بود که شرایط لازم برای نتیجه گیری کاروان و اعزام عزت‌مندانه آن را فراهم کنیم.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه فضای موجود مبانی بر جنگ اقتصادی میان ایران و آمریکاست، ابراز امیدواری کرد که با تغییرات حکومتی در آمریکا این فضا تا حدی تعدیل شود و از فشارها علیه ایران کاسته شود.

سلطانی فر تاکید کرد: امسال با وجود اینکه کشور در تامین منابع مالی در شرایط خاص است و در فضای تحریم‌ها یک جنگ اقتصادی بین ما و آمریکا به وجود آمده است، با رویکرد دولت و رئیس جمهور تلاش کردیم تا تخصیص بیشتری بگیریم و بیشتر به فدراسیون‌ها کمک کنیم. تا این لحظه کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته و فدراسیون‌های المپیکی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفتند تا کمترین کمبودی برای آنها وجود نداشته باشد.

وی همچنین به تصمیم اخیر ستاد عالی مبنی بر پرداخت حقوق ماهیانه ٥ میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی برای ٦ ماه سوم اشاره کرد و یادآور شد: ورزشکارانی که طی ماه‌های آینده کسب سهمیه کنند هم از این حقوق بهره مند خواهند شد.

سلطانی فر به موضوع پاداش مدال آوران المپیک اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته پاداش‌ها بر اساس سکه پرداخت می‌شد یعنی زمانی که قیمت سکه نوسان نداشت اما به خاطر تحریم‌ها و ایجاد نوسان در قیمت سکه، چگونگی پرداخت پاداش‌ها بر اساس تغییر در آیین نامه متفاوت از همیشه شد طوری که امتیازها ملاک است.

معاون رئیس جمهور در امور ورزش با بیان اینکه وزارت ورزش در تلاش برای پرداخت پاداش مدال آوران سال ٩٨ است، در مورد مدال آوران المپیک گفت: برای ورزشکارانی که در توکیو صاحب مدال طلا شوند پاداش ویژه ای در نظر خواهیم گرفت. البته برای مدال آوران نقره و برنز هم پاداش مناسبی در نظر داریم.

سلطانی فر تصریح کرد: رنگ طلا در جایگاه کاروان کشورها در المپیک تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل پاداش ویژه برای طلایی‌ها در نظر گرفته شده است، میزان پاداش‌ها تعیین شده و به موقع اعلام می‌شود تا موجب انگیزه ورزشکاران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج