۱۰۸۴۳۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مهاجمی که رکورددار کلین‌شیت شد!

مانوئل نویر در بازی بایرن‌مونیخ مقابل شالکه موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده باشد.

روزنامه خراسان: مانوئل نویر در بازی بایرن‌مونیخ مقابل شالکه موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده باشد. بعد از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حذف مفتضحانه تیم ملی آلمان از مسابقات، انتقادات زیادی نسبت به بازیکنان مانشافت مطرح شد؛ یکی از افرادی که با بیشترین نقدها دست و پنجه نرم کرد، دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ یعنی مانوئل نویر بود؛ تا جایی‌که حتی بسیاری معتقد بودند او باید از تیم ملی کنار برود.

با این‌حال مانوئل نویر در طی این سال‌ها نشان داده که از چه قدرت روحی بالایی برخوردار است و خیلی زود توانست دوباره توانایی‌های شگفت‌انگیز خود را به همگان ثابت کند. البته روی کار آمدن ‌هانسی فیلیک به عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ نیز نقش بسزایی در این موضوع ایفا کرد. نویر در فصل جاری نیز همچنان آماده نشان می‌دهد و‌ در جریان پیروزی ۴- صفر بایرن‌مونیخ برابر شالکه موفق به ثبت کلین‌شیت شد؛ موضوعی که باعث شد این گلر آلمانی یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده باشد، چرا‌که مانوئل نویر با ثبت ۱۹۷‌کلین‌شیت و عبور از رکورد اولیور کان، به تنهایی رکورددار بیشترین کلین‌شیت در تاریخ بوندس‌لیگا شد.

کان در آن زمان در ۵۵۷ بازی موفق شده بود در ۱۹۷ بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، اما نویر در ۴۲۳ بازی با پیراهن تیم‌های شالکه و بایرن موفق به ثبت این رکورد شد. نویر برای رسیدن به پیراهن شماره یک بایرن و رسیدن به رکورد اولیور کان مسیر سختی را طی کرده است. او ابتدا مهاجم تیم نوجوانان شالکه بود و دروازه‌بانی را پس از یک بازی درون دروازه به علت مصدومیت دروازه‌بان و کشف استعداد خود شالکه ۰۴ پی‌گرفت، پس از ۳ سال حضور مستمر در تیم جوانان باشگاه شالکه موفق شد در سال ۲۰۰۵ به تیم نخست شالکه راه یابد، زمانی که فرانک روست سنگربان پیشین شالکه به هامبورگ پیوست.‌

نویر در جولای‌۲۰۱۱ از سوی نشریه ورزشی کیکر بالاتر از ماریو گومز و نوری شاهین به‌عنوان بهترین بازیکن بوندس‌لیگا فصل ۲۰۰۱-۲۰۱۱ انتخاب شد. نویر در سال ۲۰۱۱ به تیم فوتبال بایرن‌مونیخ پیوست و در لباس این تیم درخشش داشت، وی در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ بین بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید، با مهار پنالتی‌های کریستیانو رونالدو و کاکا نقش ارزنده‌ای در صعود بایرن‌مونیخ به فینال آلیانز آرنا ایفا کرد. نویر به همراه بایرن‌مونیخ در سال ۲۰۱۳ به همراه بایرن‌مونیخ موفق به کسب سه‌گانه شد و در بوندس‌لیگا، جام حذفی فوتبال آلمان و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید. نویر پس از این موفقیت به‌عنوان برترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و این موفقیت‌ها و رکوردها تا به امروز نیز ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج